Gå til innhold

Artig problem!!!

Ranger emnet

fjelling

Anbefalte innlegg

I dag hadde jeg bilen min has AutoConsult for å bygge om og justere tenning. Dette gikk helt fint helt til han skulle kjøre bilen litt på rulla. Bilen stoppet og ville ikke starte igjen. Bensinpumpa hadde vist kvelda (mekanisk pumpe). Dette var kl. 19.15 så det er jo ikke så mye som er åppe da, bortsett ifra Biltema. Jeg fresa ned dit å handlet pumpe og monterte den. Kjørte bilen inn på rulla igjen og fikk kjørt i kanskje 2min så dabber den av og stopper igjen. Skrur ut igjen bensinpumpa og ser at armen til pumpa har faen meg knekt og ramla ned i blokka!!! Fy faen til SØPPEL! Også er det sørlandstreff til helga!

Hilsen Jonas.

1983Volvo 244glt(solgt)

1982Volvo 242Sugis http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=158767&highlight=sugis

1996Passat TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ut armen som hadde knekt ifra blokka nå.

Akslingen inni der kan jeg ikke se noe galt med.

Får håpe det er litt tilfeldigheter her. Den første pumpa som tok kvelden er ifra 1982 så det er ikke så rart at den pluteslig tok kvelden, så får jeg håpe at biltema pumpa kvelda fordi det er biltama.

Får ny pumpe ifra volvo kl 2 idag.

Hva annet kan være galt?

Hilsen Jonas.

1983Volvo 244glt(solgt)

1982Volvo 242Sugis http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=158767&highlight=sugis

1996Passat TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ut armen som hadde knekt ifra blokka nå.

Akslingen inni der kan jeg ikke se noe galt med.

Får håpe det er litt tilfeldigheter her. Den første pumpa som tok kvelden er ifra 1982 så det er ikke så rart at den pluteslig tok kvelden, så får jeg håpe at biltema pumpa kvelda fordi det er biltama.

Får ny pumpe ifra volvo kl 2 idag.

Hva annet kan være galt?

Ganske uheldig der ja =/

..men hadde vært verre om du ikke hadde fått ut armen igjen..

flaks i uflaks.

Med en pumpe fra volvo så får man håpe at det ordner seg. :)

regner med at vi finner et innlegg utover dagen om åssen det gikk ;)

x 91 Volvo 240

x 07 VW Golf V

x 97 Honda Accord

- 98 Volvo V70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den datt i bunn på min også, men jeg fikk låne noen kraftige magneter som jeg dro langs panna. Fikk den til slutt imot hullet.

Her er den fordømte syndebukken:

P5310080.jpg

P5310079.jpg

Også den nye. Den var MYE kraftigere enn biltema dritten.

P5310082.jpg

Hilsen Jonas.

1983Volvo 244glt(solgt)

1996Passat TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider