MichaelV Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Kan du forklare den justeringa....skjønte ikke bæret av det jeg...hehe. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_turbo Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Du er sikker på at du har lagt reima i riktig bane? Siter 1997 Audi A3 1,6 1986 Audi 200 Turbo Quattro-x- 1989 Ford sierra Dohc-x- 1988 Nissan Sunny 1,3-x- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Du er sikker på at du har lagt reima i riktig bane? Ehh ja. Det er ikke så mange muligheter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Kan du forklare den justeringa....skjønte ikke bæret av det jeg...hehe. Du må presse ned den lille tappen på sylinderen for å få til å montere det. Monter først den sylinderen, med tappen inn, og så sett på selve strammehjulet slik at det "øret" på det ligger oppå tappen... Sett på reima, og ta ut splinten i sylinderen, og det strammes. Men slik er det ikke til meg;) Homoreim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Men da er vi enig, men den splinten er jo bare der for monteringens del, men jeg skjønner hva du mener, den er stram før du har dratt ut splinten ? Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 ja. Du må dra ut splinten etter du har montert ja, pga at da strammes det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superjenssen Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 hmmm, jeg tror du har fått feil reim da.. kort og godt.. kan være rett delenummer og sånnt, men feilpakking el. jeg ser ingen annen mulighet, skjønner ingenting av dette... Siter - 85" Ford Sierra 2,0L arbeidsbil - 06" Skoda Octavia 1,9 TDI 4X4 X 97" BMW 320IT X 92" Peugeot 605 sldt X 82" Ford Granada 2.8GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Remma virker jo å være rett siden den har 153 tenner og passer i spora. Jeg ville heller sett nærmere på selve strammern, selv om den passer på boltehulla så kan det jo hende at den er feil... Kanskje den er til en annen audi ?? Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 sammenlign den nye reima med den gamle og den nye strammern med den gamle...da finner du fort ut hva som er feil.. Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pjv84 Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 den remma er sykt trang den!!! men vikti at den tappen på på strammeren ligger 4mm over den metall bitten som stikker ut. sett på reima og dra motor ett pår ganger rundt, sett den på merkene igjen, og da skal det være en liten slakk på reima... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Du kan søke litt rundt på forumet til PassatWorld.com .Her er det utallige tråder og DIY guider til regreimbytte på AEB motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Jeg har brukt samme strammeren som var der, pga den var nesten ny, så tviler på at det er til en annen audi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Dette hørtes da veldig merkelig ut, du satte reg. reima på med splinten i den Hydrauliske strammer enheten. Tok så ut splinten og da ble reima for stram. Står reima på tenningsmerkene da eller har den forskyvi seg noe. Prøv å sveiv motorn rundt noen ganger du så ordner det seg;) Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg