Gå til innhold

83 Jetta C "Jettine"

Ranger emnet


Mr Bean

Anbefalte innlegg

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dette er vel dinglevims sin gamle jetta vel... den har vel vert i bergen ein stund og vel??

 

flott jetta dette. nokon planer, eller skal du holde den orginal??

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er vel dinglevims sin gamle jetta vel... den har vel vert i bergen ein stund og vel??

 

flott jetta dette. nokon planer, eller skal du holde den orginal??

 

Ja dette er gamle dinglevims sin jetta. Den var i bergen et halvt år, den har vært i mitt eie i rett over et år.

 

Planen er nok slik den er nå. Den forblir orginal.

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Utrolig fin jetta, slik min jetta var planlagt å se ut. Bare senke å sette på noen hjul, baller seg fort på :cocain:

 

Det er defor eg ska holde igjen, for alle skifter motor osv. Så derfor ska eg ha den orginale sliteren. ;)

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lekker einser jetta. sånn det skal være. kvit og clean, men ein ting eg må pirke litt på. den antenna eller walkie talkie antenna. skal du ha den?? kva med ein som er litt kortare?? i samme høyde som taket kansje;)

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lekker einser jetta. sånn det skal være. kvit og clean, men ein ting eg må pirke litt på. den antenna eller walkie talkie antenna. skal du ha den?? kva med ein som er litt kortare?? i samme høyde som taket kansje;)

 

Takker for det. ;) Eg syns hvit selv er den beste fargen. Den blir nok der den. Det er den orginale så den blir ikke byttet ud med det første. ;)

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Da er et sett felger eg har ligganes testet på jettine. Hmm....

 

briti038.jpg

 

briti040.jpg

 

briti033.jpg

 

briti034.jpg

 

Men eg føle kanskje eg likte best de andre felgene. Men greit å ha noe å bytte til hvis går lei. Får og gå i tenke boksen i vinter.

 

 

Her er et bilde av langtidsprosjektet mine når det gjelder felgene.

IMG_3376.jpg

 

Da var felgene skrudd fra hverandre og tinga påbegynt. Det blir polert senter i tillegg til kantene. Det blir en helsikkens jobb med pussing. Da var malingsfjerner på det ene senteret hvertfall.

Endret av Mr Bean

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår