Gå til innhold

83 Jetta C "Jettine"

Ranger emnet


Mr Bean

Anbefalte innlegg

Fet bil..Behold det stuket der..:)

 

Skal ikke kvitte deg med de andre felgene da? Trenger "dassrull" felger til Derbyn min..

 

Nei, de felgene blir nok ikke solgt. Må jo ha noen felger mens de andre blir gnikket på. Så er det jo kjekt å ha. :)

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...
*tørke bort tåre*

 

Dæven hvor fin den ser ut.

Dette er min gamle bil, som ble solgt til Drøbak, tydeligvis dinglevims =)

Til å være såpass gammel, har den hatt forbausende få eiere da men...

 

Godt å se at den fortsatt er til glede for andre =D

 

Takker for det. :) Ja det har ikke vært mange eiere på den, men det var noen på en kort tid da.

 

Den er til stor glede hos meg. :) Men om du har servicehefte på bilen? Dinglevims hadde ikke fått med det han hvertfall.

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*tørke bort tåre*

 

Dæven hvor fin den ser ut.

Dette er min gamle bil, som ble solgt til Drøbak, tydeligvis dinglevims =)

Til å være såpass gammel, har den hatt forbausende få eiere da men...

 

Godt å se at den fortsatt er til glede for andre =D

 

Så det var du som hadde den da vi var å så på den i Sarpsborg den gangen (jeg kjørte sølvgrå, lav Einser). Jeg så allerede den gangen at bilen var latterlig bra:). Faktisk så bra at jeg selv kunne ha kjøpt den og gladelig ha flytta over teknikken fra Einser-Golfen i Jettaen (dersom ikke Dinglevims hadde kjøpt den).

 

Med den forsiktige bruken denne bilen opplever kommer den til å "være blant oss" i mange år til - uten at Mr Bean behøver å i det hele tatt nærme seg et sveiseapparat. Håper det fremdeles er Steffan RS'ene som er i bruk. Ser helt klart "slemmest" ut med disse.

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den står fortsatt med bbs hjula, men det er steffan hjula som ska på igjen. Blir nok bytta tilbake en gang i uka. Syns og den ser "slemmest" ud med de.

 

Ja den blir ikke kjørt mye kan du si. Må spare litt på den siden den er kjørt så lite. ;)

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var du som hadde den da vi var å så på den i Sarpsborg den gangen (jeg kjørte sølvgrå, lav Einser). Jeg så allerede den gangen at bilen var latterlig bra:). Faktisk så bra at jeg selv kunne ha kjøpt den og gladelig ha flytta over teknikken fra Einser-Golfen i Jettaen (dersom ikke Dinglevims hadde kjøpt den).

 

Med den forsiktige bruken denne bilen opplever kommer den til å "være blant oss" i mange år til - uten at Mr Bean behøver å i det hele tatt nærme seg et sveiseapparat. Håper det fremdeles er Steffan RS'ene som er i bruk. Ser helt klart "slemmest" ut med disse.

 

mhm =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det. :) Ja det har ikke vært mange eiere på den, men det var noen på en kort tid da.

 

Den er til stor glede hos meg. :) Men om du har servicehefte på bilen? Dinglevims hadde ikke fått med det han hvertfall.

 

Den har hatt en eier før meg og Dinglevims.

 

Kjenner folka der den alltid har vært på service, skal sjekke om jeg kan få en utskrift. Gi meg en uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår