Gå til innhold

83 Jetta C "Jettine"

Ranger emnet


Mr Bean

Anbefalte innlegg

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sykt strøken og pen bil!

 

Har en rød 83 jetta selv. Sliter med å skaffe deler. Har du noen tips til hvor man kan skaffe diverse deler?

 

Takker så meget for det. :)

 

Kult med flere jetta 1 i området her. :) Ka deler er det du trenger? Nesten alt er jo likt golf 1. Ka stand er den i?

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så meget for det. :)

 

Kult med flere jetta 1 i området her. :) Ka deler er det du trenger? Nesten alt er jo likt golf 1. Ka stand er den i?

 

Trenger nye baklykter og diverse deler til motoren(må overhales).

 

Karosseriet har 2 bulker, en på døra, en på forskjermen. Utenom det er bilen så og si strøken. 2 eiere før meg :) Tenkte å lage meg en tråd her inne når jeg begynner. Må bare handle inn litt deler først. Hvor handler du deler? Er det slik at vanlige VW forhandlere ikke har deler til å gamle biler? Har ikke forhørt meg om det enda, men sliter med å finne orginale baklys på nette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Trenger nye baklykter og diverse deler til motoren(må overhales).

 

Karosseriet har 2 bulker, en på døra, en på forskjermen. Utenom det er bilen så og si strøken. 2 eiere før meg :) Tenkte å lage meg en tråd her inne når jeg begynner. Må bare handle inn litt deler først. Hvor handler du deler? Er det slik at vanlige VW forhandlere ikke har deler til å gamle biler? Har ikke forhørt meg om det enda, men sliter med å finne orginale baklys på nette.

 

Motordeler er jo standard golf 1. Baklykter har eg sett på ebay og vwaudi-club til salgs.

 

Deler har eg ikke kjøpt så mye av men det lille eg har handla har eg handla på mekonomen. Vanlige vw forhandlere har deler til gamle vw men ikke det beste utvalget lengre men noe har de.

 

Få ud en tråd om bilen. Så får du gi beskjed hvis du ska selga den. :)

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Hvor mye senk er det på bilen din, og hva slags senkesett har du montert? Du skal ikke kvitte deg med de sølv BBS felgene? ^^

 

Eg aner ikke hvor mye den er senket. Eg har bare skrudd ned til der eg syns det passet. Eg har supersport, det stod på bilen når eg kjøpte den. Eg tenkte ikke at sko selge de sølv BBS felgene. De står nå på sciroccoen men skal nok over på golf1 en. Men alt er jo til salgs. Eg har solgt så mange slike sett nå har ikke så mange igjen.

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår