Gå til innhold

Boosti`s Ford Mondeo Rs

Ranger emnet


Boosti

Anbefalte innlegg

Absolutt en pen bil, senken gjorde seg ja. Åssen står det til med motor, hvilken stand er den i?

Har du vurdert soting av ruter?

 

Fortsett å hold den clean :partyon:

 

Står bra til med motoren tror jeg. Bruker lite olje og drar bra til og ha gått 227.000km. Hadde litt problemer med fusking og ujevn tomgnag i vinter, men det ble bra etter jeg bytta LMM`n. Etter hva jeg har hørt så ble toppen overhalt av forig eier, så da skal både toppakkningen og reg.reima væra bytta for ikke så lenge siden. Så da holder den nok en stund til.

 

Jeg har vurdert og sote rutene, men jeg vil ikke sote rutene fremme. Da blir det for litt rånete, og passer ikke inn i den cleane stilen jeg prøver og holde.

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ta av ekxtrlysa forran synes jeg, dem ødelegger sykt mya av fronten, ser nesten jall ut, men elrs en meget pen bil!

 

Jeg er helt enig :blunk: Men fjerner jeg dem sitter jeg igjen med to store hull i fangern. Så de blir nok på til jeg skal ha RS fanger.

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helga porta, trekte og monterte jeg basskassa i bilen. Desverre er elementen i to forskjellig farger så det ser litt jalla ut, men skal investere i to nye pioneer elementer etter vært. Jeg skal også lage et par deksler som dekker hjulbuene, gjømme ledninger og feste forsterker et annet sted etter vært.

 

 

Elementen er to sony xplod 12 tommer. Forsterkern som driver dem er en nesten ny Kicker ZX 750.1 monblokk. Jeg betalte 2500kr for den, og ny pris var vist på over 6 lapper for et år siden. Trøkker helt greit

P1011770.jpg

 

 

Bilen ble også noe laver bak med anlegget baki, så nå er den akuratt passe høy bak :)

P1011780.jpg

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva om du tar av de ekstra lysa forran, lakker grillen svart, får på sideskjørt og en bakfanger.

 

pen bil med ferfekt senk, stå på :)

 

Mvh Erik

 

Lyktene skal av ja, men det er hull i fangern så de blir sittende der til fangern skal av og proff lakkeres. Bak fangern kommer på neste helg, og sideskjørt kommer når jeg får spart opp til lakkering av hele rs kittet. Skulle gjerne gjort alt nå, men har brukt over 15.000 på bilen siden mitten av mai. Så må roe ned litt til neste lønning, så jeg har råd til vann og brød, og tak over hodet.

 

Men lakkere grillen svart? Den er jeg ikke helt enig i...

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok noen nye bilder i dag:

 

P1011822.jpg

P1011836.jpg

P1011829.jpg

 

 

P1011792.jpg

 

Som dere sikkert ser på bildene så trenger fangern et par lag med klarlakk til. Skal prøve og få pussa over den og lakka den til neste helg. Og går alt i orden, så er det mer en bare fangern som skal lakkes neste helg ;)

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår