klezz Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Hei! Har en volvo 740 som er delvis ferdig lakkert så jeg skal selvfølgelig lakkere resten.. fargen er blå/lilla metallic men jeg lurer på hvor mye tynner jeg skal bruke i 1 liter lakk? håper på svar:) Siter Volvo, BMW & MB! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 kommer ann på fra produsent til produsent, beste er å få tak i en målestav! :) da får du det riktig Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 et sted mellom 10 og 20% bruker å stemme bra, men det er bare en pekepinn. noen vil ha nesten ingen ting, og andre typer vil ha mer. Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Den laken jeg hadde, skulle det være en del tynner, en del herder og tre deler lakk.. Men det varierer sikkert fra produsent til produsent Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s10an Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 som nevnt over så har det mye å si fra produsent til produsent hvor mye tynner som skal si. så kommer det også ann på hva slags sprøyte du har og hvilket viskositet den liker best. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Fanatic Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Jeg regner med du har kjøpt lakken nå nylig. Visst dette er tilfelle skal du ikke ha tynner i baselakken, ettersom metallic baselakken gikk over til vannbasert fra 01.01.07. Siter Retard Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*volvo240gl* Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Jeg pleier bare og helle oppi såpass at det så så vidt drypper av en pinne jeg putter nedi lakken jeg:) har funka fint.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwhaue Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 stemmer d at i vannbasert lakk så skal d ikke tynner i, bare sterilt vann:P hva slags lakk merke er d? Glasurit, Sikkens...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg