vw-vegard Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Monterte den for ca 5 min siden, så vet ikke. Det vil tiden vise. Den vr6leppa som sto på var ikke mye tess hvertfall. Håper denne tåler litt mer, virket litt mykere og ikke så sprø som vr6-leppa. Dette gjelder dog bare billigversjonene du finner rundt omkring da.. Ny på Norsk Bildelsenter koster rundt 700-800kr, og den er av bøyelig plast. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 har ikke du ryggproblemer da bjirn? Er det bra for deg å mekke bil da?;) :P Jo, men det går da seg alltid til :) Blir bare mange avbrekk i skruingen... Neste på listen ser litt ufrivillig ut til å bli bremsene... NOE er galt, så jeg skifter nå alt... :p Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insty Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Jo, men det går da seg alltid til :) Blir bare mange avbrekk i skruingen... Neste på listen ser litt ufrivillig ut til å bli bremsene... NOE er galt, så jeg skifter nå alt... :p Aldri for syk for å skru?;) Siter Jeg er n00b. ------------------------------------------ Insty kjører nå Nissan 100 NX '91 Insty har hatt Peugeot 405 '94 [Krasjet] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 føler du hinter til noe Insty :) Hatt golf 3 for noen år siden, og har begynt å få lyst på vr6 igjen :) Noen som vil bytte? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Javisst, vi bytter likt? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Så i innledningen din at du hadde lyst på TT parabol felger... Jeg har 4stk med nye dekk tilsalgs hvis du fortsatt er int... Send pm. Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Jeg så annonsen på vwaudi-forumet :) Har desverre ikke økonomi til det akkurat nå, prioriterer vedlikehold :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
syrefisk Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Jo, men det går da seg alltid til :) Blir bare mange avbrekk i skruingen... Neste på listen ser litt ufrivillig ut til å bli bremsene... NOE er galt, så jeg skifter nå alt... :p Når skal jeg skifte alt for deg sa du? :kiss Siter Helvette jeg hater Bergen Gatebilklubb. trekke bolter hei hurra, hurra for boltetrekkern nedpå Aker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Setter den ut til deg på fredag, og henter på søndag. Da skal foringer og bremser være skiftet, samt bilen være polert. Ok? :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 HJELP! Om noen av dere som trykker feil og kommer innom her, er fra Telemark, helst Bø i Telemark eller i nærheten, og har noen felger m/ dekk i 5x100 liggende dere ikke bruker, skrik ut nå! Ene felgen gikk åt skogen på fredag, og jeg trenger nye for å komme meg hjem... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Kjekt på bane med golfen, men i 25++ grader gikk det som det måtte! Pakningen til termostaten røk, og vannet fosset ut! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Trykte feil og havnet her inne jeg;) Gocart bane eller? Ser bra ut:) Du merka lekkasjen før det fikk noen konsekvenser? Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Gocartbane ja, Eikås i Bergen :) Gikk bra ja, jeg har fått bilen hjem og sånn nå, så blir det innkjøp av ny pakning i morgen. Så ser vi om jeg greier få det tett. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Et par bilder til! Gøy på bane gitt! Copyright eh.. han som tok de! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Hjelp! Dårlig bilde, men det lekker ganske greit fra den svarte plastsaken i front her: Noen som vet hvor jeg kan få tak i noe mer solid, f.ex i aluminium eller lignende? Slo meg at hardplast ikke er det mest solide å ha i kjølesystemet. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg