CoilOver Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Få ut noen bilder etterhvert da folkens! Vil se hva jeg går glipp av :P Spotter jeg en hvit R33 langt utpå plassen der ? bare en vanlig hvit bmw... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steef Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Få ut noen bilder etterhvert da folkens! Vil se hva jeg går glipp av :P Spotter jeg en hvit R33 langt utpå plassen der ? Ser mer ut som en Beemer, David. Men hørte at det var skuffende dårlig der ute i kveld.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 ja var ikke helt det store, var surt å kaldt, FVN var ute å tok noen biler å snakka med folk, regner med det blir mere liv i morra, så får håpe på sol og varmere vær. Det begynner kl.12.00 imorra så møt opp. PS: babeshowet er flyttet til Club Leopold. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Tror ikke det var noen hvit Skyline der.. Var en sølv met tho Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Dårlig vær - ergo dårlig oppmøte. Er heldigvis meldt bedre i morgen, samt at traileren vår også er på plass med svært telt, grillings og pils i lukket telt så i morgen blir det kanon :) Og stemmer - babeshow er flyttet til CLUB LEOPOLD ved rutebilstasjonen, vi har åtte jenter i bikini som er helt klare for scenen fra klokka 21.00, vi sees! Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Fvn.no: Samlet seg i Sørlandsparken:boxers For å vise frem wunderbaum og felger samlet rånere seg i Sørlandsparken fredag kveld. :ratatatat Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vestol9 Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Den hvite skylinen som kjørte rundt her er jo smelt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 formen= senga i dag.. var ute en tur,men litt for sendt.. Så deg Geir(pacecar).. knall å se litt kjentfolk igjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 det jeg mente med det er: POST BILDER ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aneriks Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 ligger noen bilder her.. fikk ikke til og legge de ut her avansert forum dette.. Toyota Sportscar Owners Group Norway :: Vis Temaet - bilder fra max power treff i kristiansand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 flotters!! bøå supra med KH skilter?? ikke sett den her før i dag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Varv jo forsåvidt greit treff dette her... Mye fint å se på, mange kjentfolk og bmw-treff rett i nærheten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aneriks Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 flotters!! bøå supra med KH skilter?? ikke sett den her før i dag:) det var en blå lhd supra ja, husker ikke skiltet. har heller ikke sett den før i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 hmm.. Andre?? du som kjører mr2? Hvilken av elektro firmaene ble det til at du begynte for?? Svein E fra 1ela og 2eleb for noen år siden :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aneriks Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 hmm.. Andre?? du som kjører mr2? Hvilken av elektro firmaene ble det til at du begynte for?? Svein E fra 1ela og 2eleb for noen år siden :) Andre ja, og er meg som kjører mr2 :)var du der i går? jobber for otera, hvor havna du hen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg