Gå til innhold

Hvorfor...

Ranger emnet


Jens

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by Jens

 

Joda, men undertegnede er ikke en av de personene som har mast om å slette allle mulig tråder, egentlig.

 

 

Det er litt rart å observere hvordan de som vanket her mest før hadde litt selvironi og kunne spøke om ting uten å slenge dritt til hverandre i så stor grad.

Man så jo hvordan fjortistråden ble offer for bedrevitende personer som bare kritiserte. Synd at det er sånn er på forumet, hadde vært deilig å lese EN forbanna tråd uten krangling.

 

Nå vil sikkert noen si at jeg kommer med en krangletråd som ikke hører hjemme her, men dette her kalles:

KONSTRUKTIV KRITIKK.

 

savner gode gamle dager på forumet. :)

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

 

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag en kategori som heter "Søppel" da. Så kan alle de som vil lese sosialiserte tråder om alt mulig poste der, mens de som vil ha bare bilting holder seg unna søppletrådene.

 

Må jo seff fikse det sånn at søpplegreiene ikke kommer opp under søket etter nye tråder da.

 

Jeg syns det er greit å kunne poste alt mulig når man er i humør til det. Og spess det med pølsene og jentene er jo egentlig relatert til bil da dette er en stor del av ethvert bilmiljø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid noen som klager. Vil aldrig få ALLE fornøyde uansett hva man gjør.

Mange vil ha et seriøst bilforum, andre er ikke så nøye på det, men kan ikke få i pose og sekk, det har vi jo sett at ikke funker. Og da er det mer interesant å høre på de som er seriøse.

 

Hvis dere ikke får nok morro i hverdagen eller føler dere må ha det i forbindelse med Bilforumet så kom dere heller inn på IRC kanalen. ;)

 

Bare mine tanker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

Før synes folk det bare var morro, det er bare å lese de eldste postene der de ikke tok alt så seriøst og faktisk kunne spøke litt om 15-åringer uten at det kom noen breiale personer som skulle kritisere og slenge dritt om temaet.

 

Jepp, det var slik det var i good ol'days når det var 500 minus medlemmer her.

Alle "kjente" alle, og da kunne man slenge litt med leppa og vite at den andre parten ikke tok seg nær, men heller smilte av det.

 

Men etter sommeren 2002 begynte mange "useriøse" å melde seg inn her desverre...

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å slette tråder som mange klager på, men hvorfor slette en så populær tråd som fjortistråden?

Det var vel kun Ascona som klagde på den. Betyr det at jeg kan klage på "skruplass for tre på Romerike/oslo" ( eksempel ) og den da blir stengt, selvom antall klager er 0,5% av brukerene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare ha to "Off topic" greier? En som er bilrelatert der du kan spørre om mye ang. bil som ikke finnes andre steder her i forumet, og ett der man kan skrive om fjortisser, hårtørkere, sjiraffer osv...

 

Jeg klarer meg fint med det første egentlig...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by darkblue

Kan jo lage en kat.gori som heter søppel?, som man kan boltre seg med mange menigsløse ting som kan glede mange, og en hver.

 

Men hva er vitsen?Det er vel nok av andre SØPPEL forum...dette er et bilforum da,når moderatorne fjerner driten fra Off-Topic så vil du ha enda et off topic som er ENDA mer off topic??

Skjønner ikke vitsen med poster som "hehe se alt ugresset utenfor huset vårt"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by solid

Den med E6 beste pølser var jo bilrelatert da! Alle har jo kjørt bil og stoppa for å kjøpe pølser.

 

Isåfall foreslår jeg at du også sender en klage til en av eierne av forumet, jeg har gjort det.

Eierne er vel forøvrig Håkon A og Marius, selv sendte jeg klagen til Håkon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår