Gå til innhold

hva har du gjort i dag?

Ranger emnet


Gjest sicarlse

Anbefalte innlegg

  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke gøy, men interessant.

-Startet dagen med et aldri så lite politiavhør

-Legebesøk, så har jeg vært hjemme til en veninde

-Nå er jeg hjemme, og spiser og lurer på om jeg skal gå en tur i skogen snart.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse

stemmer det med uoppmerksom. rett ved korsvik marina hvis du vet hvor det er.:(

 

det var altså 2x240 i en smekk...

 

det du kaller stolpe, kaller jeg tilhengerfeste fra en 240 stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse

nei, hadde litt mye å tenke på med politi, brannbil og sykebil. følte alle fløy å maste jeg:)

 

jeg satt 2 timer i sykebilen, de mente jeg hadde fått sjokk. jeg vet ikke...

 

er ikek mye uoppmerksomhet som skal til, husker ikke det spor av det jeg dilla med, men er sjeleglad jeg hadde belte på meg. ellers hadde det gått ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse

tenkte det.. motorblokka vil jo være helt fin. og stort sett det meste av motoren. og bakover er den jo like fin som alltid.

skulle gjerne selgt den i deler. men jeg har jo ikek noe sted å ha denne bilen. bare på plenen. og det er ikek gamlingene så blide for. så hele bilen må bort etterhvert. selvfølgelig selger jeg hvis det er en som vil ha bare motoren, men ikke sånn småplukk. da ender jeg bare igjen med en skrothaug utafor huset.

 

bor du i søgne du ovlov? kjenner du simon med 240en da eller?

 

går jo greit nok med meg... smertene går vel vekk etter litt... skal i avhør og dritt. så jeg må vel innrømme jeg holdt meg til fartsgrensen. :) hmm... godt det ikek var fortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte det.. motorblokka vil jo være helt fin. og stort sett det meste av motoren. og bakover er den jo like fin som alltid.

skulle gjerne selgt den i deler. men jeg har jo ikek noe sted å ha denne bilen. bare på plenen. og det er ikek gamlingene så blide for. så hele bilen må bort etterhvert. selvfølgelig selger jeg hvis det er en som vil ha bare motoren, men ikke sånn småplukk. da ender jeg bare igjen med en skrothaug utafor huset.

 

bor du i søgne du ovlov? kjenner du simon med 240en da eller?

 

går jo greit nok med meg... smertene går vel vekk etter litt... skal i avhør og dritt. så jeg må vel innrømme jeg holdt meg til fartsgrensen. :) hmm... godt det ikek var fortere.

 

Jeg bor ikke i søgne, men på strai, hvis du vet hvor det er. Rett ved mosby...

 

Noen deler som er noe å ha da? hehe...

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse

kommer jo ann på hva du trenger.. alle dører og ruter og sånne ting er strøkne.. bare fronten som ikke er brukbar. og motoren er det ikke liv i. fargekoden er jeg usikker på. men det er originalt.

 

bilen er en 90mod 240GL med b230(en eller anna bokstav) med innsprøytning og 116hk. radiatoren er gåen og generelt alt som befant seg rett bak grillen. også et svart deksel på framsia motoren som har fått en knekk. dette huser en reim av et slag tror jeg:) så tror du at motoren er heilt dau? eller er det bare å skifte non deler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår