Gå til innhold

hva har du gjort i dag?

Ranger emnet


Gjest sicarlse

Anbefalte innlegg

  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

i dag har jeg vært dau trøtt på jobb.

klokka 12 gikk jeg avgårde for og ha kjøre timer på MC :D

første timene mine, gikk sånn tålig greit uten noe spessielt mas og kjas.

 

hadde noen "moped tendenser" i og med at jeg har kjørt moped i noen år og lakt til uvaner som feks det og kjøre med beinet nesten nede i bakken når jeg skal ta u-sving.

 

men var UTROLIG morro og komme seg ut på 2 hjul igjenn.

 

etter kjøretimene var det tilbake på jobb.

etter jobb var det rett på en annen jobb jeg har

så hjem og spise middag og sovne i stolen på kjøkkenet.

 

vkne opp, dusje og skifte klær, ut og hente to veninner og opp til typen til ho ene og se film.

 

halveis sovne under filmen.

 

kjøre de tilbake igjenn og hoppe i seng og her ligger jeg nå med laptoppen på fanget og nyter ei kal øl mens jeg venter på jon blund.

mazda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld, på vei hjem fra vognskjulet, stoppet jeg langs E6 og hjalp en Amazon i nød. Så vanvittig herlig det er å feilsøke gamle biler:

 

  • Får den bensin?
  • Jepp!
  • Da må det være tenninga. Ta av ei plugghette og hold den mot gods, så skal jeg vri på tenningsnøkkelen.
  • Ingen gnist.
  • Ta av fordelerlokket.
  • Aha, stiften har brukket tvers av! Men det står uten en tapp som sikkert fungerer hvis vi justerer litt.
  • Sett bilen i 4 gir og skyv den litt forover.
  • Stiftåpning justert på grovt øyemål og den gamle B18-motoren startet på første slaget og gikk som ei klokke på tomgang.

 

Fikk tilogmed bruk for refleksvesten... For en nydelig kveld :)

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stått opp klokken halv fire i natt, for å ta flyet til Køben, for så å fly videre til Birmingham.

 

Komme frem til Birmingham, og finne ut at togene ikke går i dag pga. bygging.

 

ta bussen inn til Birmingham sentrum og videre derfra til Wolverhampton. Drasse med seg masse bagasje rundt for å finne der jeg skal plukke opp nøkkelen til hybelen.

 

Innstallere meg, sette opp internett og handle. Så nå sitter jeg visst her. :)

fotoklubben - member #4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår