Gå til innhold

Audi håndtak på golf

Ranger emnet


Aron88

Anbefalte innlegg

må vel sveises inn tenker jeg.. ikke for å tråkke på noen tær men synes ikke de var noe kule...

 

kosta ikke akkurat mye :P så skal se åssen det ser ut så tar jeg det derfra :)

 

blir de stygge skal jeg sette på noen golf 3 håndtak ;)

 

edit: Noe imot audi håndtak på golf generelt eller er disse anderledes fra noen du tar rett fra audi? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de der er vel bare plastikk som man skrur i de gamle festene elns?

tror det skal være bre plug&play:)

 

men er det ikke penere med golf3 look dørhåndtak? de er vertfall plug&play:)

 

vurderer det også ;) Har en GTI som må rettes opp uansett så er ikke disse kule setter jeg dem på GTIen også kjøper jeg golf 3 håndtak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vurderer det også ;) Har en GTI som må rettes opp uansett så er ikke disse kule setter jeg dem på GTIen også kjøper jeg golf 3 håndtak ;)

 

Kjøpte golf 3 håndtak til golf 2, på ebay.. disse var et sant h***** å montere, tok lang tid før det ble fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kosta ikke akkurat mye :P så skal se åssen det ser ut så tar jeg det derfra :)

 

blir de stygge skal jeg sette på noen golf 3 håndtak ;)

 

edit: Noe imot audi håndtak på golf generelt eller er disse anderledes fra noen du tar rett fra audi? :P

 

Har ikke noe i mot audihåndtak på golf i det hele tatt.. skal ha det selv.. hvis du ser på den gammle bilen till Slemreke så ser du audihåndtaka jeg synes er pene. de går i ett med bilen og de er av metall. har slike selv mangler bare noen til å sveise de på for meg. jeg tror mine er fra en audi 80 og det er tatt fra bakdørene slik att det ikke er noe nøkkel hull.. skal fjærne den låse staget så godt som muleig slik att innbrudd's sjangsen er 1% mindre =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har audi 80 håndtak på golfen min og jeg syns det er finest. men er jo selvsagt litt mer arbeid med de, må sveises og sparkles endel.

 

De du har kjøpt tror jeg er plug and play. tror skruehull og alt passer rett på golfen...

 

tror det også..men er usikker på om det blir pent. Hvis ikke så er det golf 3 håndtak som skal bli brukt :)

 

det er vel bare å skifte håndtak på golf 2 for å få de fra 3'ern?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår