Aron88 Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Hey! Har nå kjøpt noen dørhåndtak fra audi til golfen.. Og jeg lurte på, er det bare plug n play, eller må noe tilpasses? eBay Motors: VW Golf Jetta Fox GTI Audi Style 4 Doors Handle SALE (item 280116212873 end time May-21-07 07:59:00 PDT) står liksom ikke noe om det må modifiseres noe =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 må vel sveises inn tenker jeg.. ikke for å tråkke på noen tær men synes ikke de var noe kule... Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 må vel sveises inn tenker jeg.. ikke for å tråkke på noen tær men synes ikke de var noe kule... kosta ikke akkurat mye :P så skal se åssen det ser ut så tar jeg det derfra :) blir de stygge skal jeg sette på noen golf 3 håndtak ;) edit: Noe imot audi håndtak på golf generelt eller er disse anderledes fra noen du tar rett fra audi? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 de der er vel bare plastikk som man skrur i de gamle festene elns? tror det skal være bre plug&play:) men er det ikke penere med golf3 look dørhåndtak? de er vertfall plug&play:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 de der er vel bare plastikk som man skrur i de gamle festene elns?tror det skal være bre plug&play:) men er det ikke penere med golf3 look dørhåndtak? de er vertfall plug&play:) vurderer det også ;) Har en GTI som må rettes opp uansett så er ikke disse kule setter jeg dem på GTIen også kjøper jeg golf 3 håndtak ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 vurderer det også ;) Har en GTI som må rettes opp uansett så er ikke disse kule setter jeg dem på GTIen også kjøper jeg golf 3 håndtak ;) Kjøpte golf 3 håndtak til golf 2, på ebay.. disse var et sant h***** å montere, tok lang tid før det ble fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 kosta ikke akkurat mye :P så skal se åssen det ser ut så tar jeg det derfra :) blir de stygge skal jeg sette på noen golf 3 håndtak ;) edit: Noe imot audi håndtak på golf generelt eller er disse anderledes fra noen du tar rett fra audi? :P Har ikke noe i mot audihåndtak på golf i det hele tatt.. skal ha det selv.. hvis du ser på den gammle bilen till Slemreke så ser du audihåndtaka jeg synes er pene. de går i ett med bilen og de er av metall. har slike selv mangler bare noen til å sveise de på for meg. jeg tror mine er fra en audi 80 og det er tatt fra bakdørene slik att det ikke er noe nøkkel hull.. skal fjærne den låse staget så godt som muleig slik att innbrudd's sjangsen er 1% mindre =) Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Kjøpte golf 3 håndtak til golf 2, på ebay.. disse var et sant h***** å montere, tok lang tid før det ble fint jeg finner jo ingen golf 3 håndtak andre steder =S Hva kan forskjellen være der og med de orginale fra golf3? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Spør "LANO" han har jo gjort dette på den matt svarte, og det funker perfekt. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Spør "LANO" han har jo gjort dette på den matt svarte, og det funker perfekt. Hva funker? disse jeg har kjøpt eller golf 3 håndtak? =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Hva funker? disse jeg har kjøpt eller golf 3 håndtak? =P Audi håndtak. Tror de er fra Audi 80 eller noe Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 okey...tror dissa er litt mer "jalla" de jeg har kjøpt..Audi håndtak fra audi 80 må sveises inn osv.. Disse tror jeg du bare fester i de gamle festene også lapper det over den gropen der =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Jeg har audi 80 håndtak på golfen min og jeg syns det er finest. men er jo selvsagt litt mer arbeid med de, må sveises og sparkles endel. De du har kjøpt tror jeg er plug and play. tror skruehull og alt passer rett på golfen... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Jeg har audi 80 håndtak på golfen min og jeg syns det er finest. men er jo selvsagt litt mer arbeid med de, må sveises og sparkles endel. De du har kjøpt tror jeg er plug and play. tror skruehull og alt passer rett på golfen... tror det også..men er usikker på om det blir pent. Hvis ikke så er det golf 3 håndtak som skal bli brukt :) det er vel bare å skifte håndtak på golf 2 for å få de fra 3'ern? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 de dørhåndtakene er ufattelig stygge:drunk: Har ikke jettamaster sånne på sin? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg