JvhCossie Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Har noen data her: Fo-F 35-200 Vas 131 ltr Mo 62,8g Qts 0,32 Qes 0,33 Qms 16,1 SPL 94,1 12" Element Emphaser EG12 Fant noe på tysk side men siden tysk ikke er min sterke side vil jeg sjekke om dette stemmer: bei einer tuningfrequenz von 42 Hz ergeben sich: 63 liter port: 10cm durchmesser, 13cm lang Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fhl123 Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Du mangler Fs til elementet. Frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Du mangler Fs til elementet. Frode Fo = Fs Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Du kan jo prøve den kassen som er anbefalt der da.I verste fall så er det jo bare å bygge en ny om det ikke blir bra :) Synes røre virka litt kort til den tuninga,men produsenten vet forhåpentligvis best :P Du kan jo også prøve flere løsninger med tanke på rør.Jeg bruker å prøve ut litt flere muligheter iallefall. Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 63 liter port: 10cm diameter, 13cm lang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Hadde 96 liter kasse på den før og det låt ikke pent Ble anbefalt dette av selgeren i en stor bilstereobutikk... uff... Men det finnes vel et program der man kan laste inn alle data og få ut kassevolum? CADettelleranna Saken er den at jeg skulle hatt riktig volum med en gang fordi kassa skal i gulvet, nedi reservehjulsbrønn osv... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars y Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 hmm, mener det finnes et program som heter ProBox eller noe sånt, søk litt rundt på google;) EDIT: fant et program nå som heter: Bass box 6 PRO, skal prøve å laste det ned nå og teste det.. BassBox Pro Siter 97 Eclipse GSX 97 BMW 523ia E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg