porri Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Slenger ut noen bilder av bilen min her å jeg;) Div utstyr som er på bilen: Xenon Full M-sportpakke Hifi system Klima Takluke Regnsensor Shadowline Lyspakke Farge: Japanrød Hva jeg har gjort med bilen siden jeg kjøpte den er. Tona rutene Baklukespoiler Felger Kortere antenne Chrome grill Sportendestuss Hva som kommer er: Ac pedaler Kansje en chip etter hvert Felgene er Tsw Mondello 8x19" foran å 9.5x19"bak med 225/255dekk For dere som vil ha ennå fler bilder av bilen Siter BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Hallo! Har sett bilen din endel ganger i byen, den er søren så nais! Er ikke mange 1'ere som har tatt den litt ut enda, hehe. Er lakkdetaljene i motorrommet orginalt? Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porri Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Takker, nei er ikke så mange nei, må jo sette en standard;) hehe Er ikke originalt nei, er helt vanlig plast til vanlig, er en kammerat som har lakkert de for meg. -M- Siter BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 me like. begynner å få mer og mer sansen for 1serien jeg. Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Veldig fin.. Kikker litt på den nye 3-dørs utgaven for tiden.. Motor har du da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porri Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 3 dørsen ser veldig fin ut på bilder, skal se å prøve den når den kommer hit til skien hvertfall. Jeg har 118D i min. Siter BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Mye får du ut av den med chip da? Er sugen på 120D selv:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Bilen din var virkelig rålekker :) Kjøpte akkurat en 05 116i selv, og får den etter påske. Hvor kjøpte du bakrutespoileren? Den gjorde seg! Må ha en slik jeg også :-) Og med det samme jeg spør, siden jeg ikke har xenon originalt, er det bare å kjøpe pærer og omformer og koble inn? edit: er angel eyes standard, eller inngår det i lyspakken din? Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle SS Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Angel eyes er standard hvis du har orginal xenon. Med halogen lys så er det kun vanlig parklyspære. Skal du bygge om må du kjøpe komplette lykter... Så GS solgte dette... Det billigste er å bare ettermontere ett xenon kit. Blir rart lysbilde uten linser, men men... Siter 2003 VW Caddy 1.9TDI Min 2008 Yamaha YZF R6 x 2005 BMW 118D - x 1999 VW Golf IV GTI 1.8T x 2000 Audi A3 1.6 - x 1989 VW Golf II 1.8 GLi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cubano Skrevet Mars 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 Herlig bil! Hvilken solfilm er det du har lagt på og er det samme % hele veien rundt? Hvor har du fått tak i sportsendestussen? Hilsen eier av 1-serie -som treneger noen små justeringer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2011 Kul bil :) men har du vurdert og bytte ut felgene med for eks et sett Performance felger? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janelin Skrevet Mars 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2011 Nice! Blir litt misunnelig hver gang jeg ser en rød 1-er. Men er jo ikke så mange av dem, så det skjer heldigvis ikke så ofte ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autolights Skrevet April 6, 2011 Rapporter Share Skrevet April 6, 2011 Drit kul bil du har der! Vurderer ikke å montere xenonkit nede i tåkelysa og led i og utpå bilen?? Hadde sett tøft ut med blå/hvite i angel eyes! sjekk disse.. http://www.autolights.no/ds_product_info.php/products_id/168 Siter Med vennlig hilsen Autolights.no http://www.autolights.no http://www.facebook.com/autolights Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilfj Skrevet Oktober 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Drit fet bil du har:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg