Dennis87 Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Toyotas 4A-GE motor er ganke fine:) er også en hissig liten djevel den råeste har 240 hk ut av 1.6l uten pustehjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Toyotas 4A-GE motor er ganke fine:) er også en hissig liten djevel den råeste har 240 hk ut av 1.6l uten pustehjelp. Trodde at Honda hadde den motoren som ga flest hk/l (uten pustehjelp) jeg... S2000 med 2l på 240hk.. Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 1600cc vw motor Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Trodde at Honda hadde den motoren som ga flest hk/l (uten pustehjelp) jeg... S2000 med 2l på 240hk.. Da snakker vi vel om serieprodusert noe jeg tviler på at den toyota motoren var i den utførelsen ;) Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insty Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 (flymotorer er som oftest ganske pene) Som du sier... alt bunner ut i hvem som ser... Rasshølet på en F-104 Starfighter Litt av en Bell Ikke akkuratt Miss Universe.. Ikke akkuratt Miss Universe 2.. Ikke akkuratt Miss Universe 3.. Ikke akkuratt Miss Universe 4.. Men gromt å skru på :) Siter Jeg er n00b. ------------------------------------------ Insty kjører nå Nissan 100 NX '91 Insty har hatt Peugeot 405 '94 [Krasjet] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Da snakker vi vel om serieprodusert noe jeg tviler på at den toyota motoren var i den utførelsen ;) Da så, var bare jeg som misstolka den komentaren da ;) Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Den 240hesters 4AGE-motoren er en Toyota altlantic. Ikke mye originalt/standard toyota igjen i den. Hasselgren har ett par til salgs til $30k Insty: Hvor går du flyfag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insty Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Den 240hesters 4AGE-motoren er en Toyota altlantic. Ikke mye originalt/standard toyota igjen i den. Hasselgren har ett par til salgs til $30k Insty: Hvor går du flyfag? Logisk nok på Sola, siden jeg har flyttet til Sandnes. Lærling til sommern. Siter Jeg er n00b. ------------------------------------------ Insty kjører nå Nissan 100 NX '91 Insty har hatt Peugeot 405 '94 [Krasjet] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 20V Turbo S2 motor.. rekke 5! Dette synes JEG er pent! :jerkoff: (Bilde lånt fra s2forum.com) Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Som du sier... alt bunner ut i hvem som ser...Men gromt å skru på :) Som oftest skrev jeg Turbinmotorer blir ikke pene selv med krommede rør og annet dill. Men stjernemotor f,eks, de blir pene selv med sot og dritt rundt Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Denne bamsen har jeg i motorsamlingen min: Ganske søt egentlig... :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Stilig, er det en dieselmotor for vaierstyrt modellfly.Tidlig 60-talls? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Stilig, er det en dieselmotor for vaierstyrt modellfly.Tidlig 60-talls? Tja, diesel vet jeg ikke (det er glødestift på den), men linestyrt fly fra tidligere tider er riktig. Den lå i huset da jeg flyttet inn. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Da er det sikkert ikke diesel, de pleier å ha en skrue i toppen som regulerer kompresjonen og tenning. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian N Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Får vell bidra litt i tråden jeg også Ser ut til at vi alle er enige om at motorer absolutt kan se pene ut :) Personelig faller denne veldig bra i smak hos meg: Forøverig er cosworth motor også veldig pen! Spesielt Stian Hafsengen`s gammle motor: Siter - 1981 Volvo 240 - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - 1985 Mercedes Benz 300E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg