Flintstones Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Hei, En kamerat har en sunny 91-mod med litt småplukk / uten skilt. Forrige eieren sa at et eller flere motorfester var slitt som forårsaka litt rykking ved pådrag. Prøvde bilen selv og kan bekrefte at bilen rykker kraftig ved det minste gasspådrag. Spesielt på lave gir (1-3). Kan dette være på grunn av motorfeste? Hva slags andre symptomer er det på slitte motorfester? (Er mye andre rariterer med denne bilen) Takk på forhånd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Du kan bruke et brekkjern og se om det er bevegelse på hvert enkelt motor\gir-feste. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Sett på parkbrems og sett bilen i gir. slur ut clutchen så får du noen til å se på motoren om den beveger seg unormalt mye. gjør den det, er nok motorfestene utslitt ja:) Og om du studerer vulken på hvert enkelt motorfeste ser du lett om den er løsnet eller utspist.. Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Sympt. på slitte motorfester: -Hvis girspaken rykker veldig når du akselererer og så slipper gassen.I ekstreme tilfeller kan også bilen hoppe ut av gir... -Hvis bilen vibrerer unormalt mye på tomgang Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Sympt. på slitte motorfester:-Hvis girspaken rykker veldig når du akselererer og så slipper gassen.I ekstreme tilfeller kan også bilen hoppe ut av gir... -Hvis bilen vibrerer unormalt mye på tomgang ser ut som jeg trenger nye da iallefall. når den står på tomgang så kan du se godt at sjermer og panser vibrerer plus at det bråket mye. rister en god del inni bilen og. Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2226-q Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 At girstanga er skeiv... Skjedde på 240'n til en jeg kjenner, 1 gir var rett opp, i 5 gir gikk girstanga i passasjersetet omtrent... Siter -Subaru Legacy 2.2 GX 454 - 4 rings, 5 cylinders, 4 wheel drive NOK ER NOK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 At girstanga er skeiv... Skjedde på 240'n til en jeg kjenner, 1 gir var rett opp, i 5 gir gikk girstanga i passasjersetet omtrent... Nesten som min toførr det jo, bare at jeg har M46P (4-trinns med od) og der går 4.gir i passasjersetet når jeg akser... hehe, på tide å bytte kanskje... Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Hvis panseret beveger seg når du går fra revers til første eller motsatt, da har du dårlige motorfester. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 eller smell da du kjører i ei litt krafti dump, da er det framre som har gått, det skjedde med bil til mor mi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Hvis panseret beveger seg når du går fra revers til første eller motsatt, da har du dårlige motorfester. vil si du har ekstremt dårlige motorfester hvis motoren butter i panseret ja :) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 vil si du har ekstremt dårlige motorfester hvis motoren butter i panseret ja :) For ikke å snakke om hvis den lager bulk i tropedoveggen :P Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg