volvo240gl_1986 Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 hei, jeg har nå gått fra k-jet til lh2.2 og ble ferdi med oppkoblinger og div i dag. men når jeg skall starte, så går den bare i 2 sec elle noe og når den går så går den fint og allt det der men. noen som har noe tips? tar i mot allt av tips:) en ting som jeg lurer på da, kan bensinpompe ha noe å si? jeg har den k-jet pumpa på bilen nå, den gjir vell noen bar mere en det f'en skall ha? mvh arnt olav Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTrond Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 hei, jeg har nå gått fra k-jet til lh2.2 og ble ferdi med oppkoblinger og div i dag. men når jeg skall starte, så går den bare i 2 sec elle noe og når den går så går den fint og allt det der men. noen som har noe tips? tar i mot allt av tips:) en ting som jeg lurer på da, kan bensinpompe ha noe å si? jeg har den k-jet pumpa på bilen nå, den gjir vell noen bar mere en det f'en skall ha? mvh arnt olav Kan være at du har litt vinterluft i bakdekka Siter TEAM HARRY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 sånne svar kan du bare drite i å komme med!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo-Erik Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Pumpa har ihvertfall ingenting og si... Trykket reguleres av trykkregulatoren. mvh stian larsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 hvorfor sa de på bcb att jeg skulle bytte pumpe da? hmm blir ikke klok her i verdn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 har du koblet alt riktig da? er ikke noe som får strøm på hakk nr 3 på tenninga, som skulle vært på nr 2 fks.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Sjekka at det som skal til hakk 2 (15) faktisk får strøm? Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 nei:p vet ikke hva som skall komme på i de forselie hakkene eller jeg da.. elektronik er ikke min side for å si det mildt(men er drittlei gasser og k-jet) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 har hørt meg litt runt nå.. og jeg har hørt att jeg må ha rotor som hører til LH2.2 for att det skall fungere! stemmer det eller går det med denn rotoren jeg har? den har stått på en b230a med vakumklokka fra b21et Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_mg Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 må nok ha en fordeler fra en F eller en K Siter http://www.volvo-racing.i2.no Volvo 242 Turbo Volvo 242 Turbo banebil 1984 Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987 BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 okay. da er kansje problemet løst da;) får prøve i helgen om ikke alkoholen tar helt av da:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_tic Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 på min b230FT LH2.2 så brukte jeg fordeler fra en 86mod 240 med hallgiver..Funka strøkent på 240`n jeg hadde Siter 93 volvo 240stv - FK 86 volvo 240tic - FT skrota Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 jeg bruker en fra b230a. det er jo hallgiver der? eller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_tic Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 det er det, så lenge det sitter en kontakt på siden.. Jeg bomma ved at jeg brukte tenningsmodulen som satt på b230a motoren. den på innerskjermen.. fikk ikke liv i den,bytta til en som egentlig var til 740 med b230K. funka fint Siter 93 volvo 240stv - FK 86 volvo 240tic - FT skrota Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 jeg har tenningsmodulen til den lh2.2 jeg bruker ligende da. skall jeg bruke den da kansje? men det er en ledning til jeg lurer litt på, en som går til starteren, hvor på starteren skall den kobles? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.