Gå til innhold

AUTOSHINESHOP.NO Useriøs innhaver,dårlig erfaring og SVINDEL

Ranger emnet


posse

Anbefalte innlegg

dette er enkelt. har du sendt noe. så har du fått kvittering på at pakken er sendt og du får et kolli nr. OM den pakken er hentet ut blir dette også kvittert!

 

Det samme tenkte jeg. Og om de er kvittert ut av en annen person (denne "lure posten" muligheten som ble nevnt tidligere) så er det POSTEN som erstatter varene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Har også litt problemer m dette firmaet. Bestilte varene på nett, fikk bekreftelsesmail pluss mail når det var sendt. Jeg betalte for alle varene men noe manglet i pakken og ingen beskjed vedlagt om feks utsolgt eller noe. Fikk svar etter noen dager at varen var rest og skulle få tilsendt når han fikk de inn igjen. Denne varen lå ikke under rest på web siden og gjør fortsatt ikke det for den sakens skyld. Ikke svarer han på henvendelser lenger heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte sende SMS/BREV/MAIL før jeg fikk pengene.. Å da prøvde fyren seg på å bare betale 85% tilbake..

 

 

Ga fyren 1time på å rette opp feilen så var alt i boks..

 

 

Hadde 2 bekjente fra jugo land å snakka til han,så fikk jeg pengene

- 99 Mercedes C180 W202 /// AMG

[x]83 Volvo 245 TIC Team White Project

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
REN svindel vil jeg si. Returnerte styligsett til min MB C180 W202. Ble lovd penger til bake innen ONSDAG 9.05.07 men har enda ikke sett noen penger.

 

 

RONNY TOLLEFSEN som innehaveren heter,svarer ikke på mail,sms,telefoner eller andre kommuniksajons måter.

 

 

Nå vurdere jeg selv å ta saken i egne hender og få tak i pengene.

 

Noen som har adresse på fyren? Evt hvor man kan finne han?

 

 

Føler at jeg er blitt lurt,sviktet og behandlet som en totalt idiot!

 

 

ALDRI mer handel hos AUTOSHINESHOP.NO.

 

Forresten så burde folket være klar over at stylingen han lager er KOPI av RIEGER,og i følge RIEGER er dette totalt ulovlig.

 

Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få tilbake mine penger?

 

Sikker på at han ikke heter Raymond Tollefsen da? Det er en Raymond Tollefsen som er registret som innehaver av et Autoshine-firma i Brønnøysundregisteret. Han har adresse Liljeveien 17, 3154 Tolvsrød, og telefonnummer 92618915.

 

Vet ikke om det er ham, men.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det råeste oppi detta her, må jo være at han har sikkert holdt på en god stund....

Fant dette nå på Brønnøysundregisteret:

 

Organisasjonsnummer: 986 024 921

Navn/foretaksnavn: AUTOSHINE BIL BÅT OG FRITID

Raymond Tollefsen

Organisasjonsform: Enkeltpersonforetak

Forretningsadresse: Liljeveien 17

3154 TOLVSRØD

Kommune: TØNSBERG

Postadresse: Postboks 40

3113 TØNSBERG

E-postadresse: post@autoshineship.no

Internettadresse: -

Telefon: -

Mobil: 92618915

Telefaks: -

Registrert i Enhetsregisteret: 12.09.2003

Stiftelsesdato: -

Innehaver Raymond Tollefsen

 

Næringskode®: 50.102 Detaljhandel med motorvogner, unntatt motorsykler

Sektorkode: 790 Personlig næringsdrivende

 

Også registrert i: Foretaksregisteret

Merverdiavgiftsmanntallet

 

 

 

 

Noen som har fått det de skal av han noen gang?....

 

 

Og hvorfor er han så jævlig aktiv på Calibraforumet, hmmm?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår