oletider Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 jada, da endete jeg opp med en opel kadett c som "førstebil" jeg da. rust var det jo, men var ike så ille galt enkli tror jeg, lite hål på vensrekanal forran, og venstre dør mye, og den "leppa" forran, ellers litt småt rundt om kring, nye øvre lenkearmer begge sider forran, sperre var det au, har ikke så mye info om den ennå, ant enn at den har gått i mandal vartfall ei god stund. planer: fikse nødvendige feil og fjerne rust som må tl for å få skilter. så pelle den helt ned ta alllt av rust, hellakkering, senking, 13 tomms breie felger, kansje andre stoler, å 1,2 turbo med tia. Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik_N Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 du finner nummeret på en plate som er nagla fast på toppen av grillen. Dersom denne er vekk, skal det være banket inn i karoseriet under teppet på venstre side av pasasjersete mellom stolen og dørkarmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oletider Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 ja, da ble det ikke så mye bilder i dag pga kamera ligger på internatet, kansje i morra, har skrudd av fangere og henger feste, ellers har jeg ikek tørt å begynne med noe rust fjerning fordi jeg ikke har noe middel å smøre på ennå. begge kanaler er det litt rust på, og leppa forran er mye rusta, ellers ikke mye, skjermer forran nesten rustfrie,hjulbuer, nesten rustfrie, innerskjermer forran ser ut til å være rustfria, men har en litt ekkel lyd når jeg kjører å slipper gassen så komemr det en pipelyd å lurer på om det kan være tromlan bak, Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oletider Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 bilder a kjerra: ja å mener dere? kan det bli bil av dette eller? åssen felger passer på bilen? sånn størrelse eller sånn tall å sånt. skal ha 13 tommere. men inpress å slikt eller no, fjøran bak datt av da jeg heiste den opp:P felger fra andre bilmerker som passer? Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Fint objekt du har funne deg, ang. felgvalg så e det så sinnsykt mye som kan bli bra.. Men finn deg en stil å hold deg til den.. Også må du beholde gamlefronten, den e herlig! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oletider Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 den fronten som står på nå eller? har enkli lyst på nokso breie felger. var planen å ha et nokså cleant utsende. sonne felger kunne jeg tenkt meg, eller andre smo kantfelger Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oletider Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 i dag har jeg bytta bremsetrommler bak og olja på sperra:P nå er den go som ny. har også pelt av forskjermer,panser og leppa forran. leppa skal byttes ut. men sliter også litt med nøkler, noen som har komplett låssett? dører,trunk og tenning? forresten, den wurthen skal den påføres i ett lag? og kan den slipes etter den er herda? har også snakka med et firma som skal bredde felgene mine, så de blir sendt til bredding så fort jeg har penger til det. takker.. Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oletider Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 i går pelte jeg ut bakruta og sideruter, pussa litt og sandblåst litt tatt ut baksetet og fjerna litt asfaltmatter:P noen som vet åssen det er å få ut di pinnene i hengslane til dørene? sitter godt tror jeg, Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Det e en smal sak å få de dørhylsan ut med det rette verktøy.. Funke sikkert å knakke dem ut med hammer å skrujærn eller no sånnt, tilslutt må dem jo løstne? Men æ stakk nu bare innom det lokale opelverkstedet her å spurte pent om å få låne spesialverktøy til å knakke hylsan ut med.. Så ville tatt en tur innom nermeste opel verksted hadde æ vert deg.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oletider Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 oki, har prøvd litt med skrujern, men de bøyer seg:S men får prøve med noe anna å slå det laust, det må jo gå. har vært ute å pussa litt i dag au, begynte å sveise litt men gikk tom for tråd, så har jeg bare fiksa litt på skjermene, men tar ikke de helt for rust, fordi jeg skal bare bruke de som form, har pussa litt rundt omkring i dag. bilder: Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oletider Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 ja, har gjort litt, men ikke får mye, sandblåst litt og kutta litt rust. bilder komemr til helga. men har kjøpt meg 2,3turbo motor fra VOLVO:D 1,2 motoren med 2,3trykkgasser og snurbo fra volvo. plana og porta topp og smidde stempler og råder+++ tror dere det kunne funka? lurte på noe, noen som har 1600understell og 2,2i bremser? Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turkadett Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 1600 understell blir for tungt, 1200 understell hollder ,litt problem med og få tredde gir til og holde. morsomt projekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Turkadett: He? For tungt? Tredde gir? Oletider. Blir bra dette! Husk og ikke ta for mye würth så det blir luftbobler. :) Hadde bare pussa minst mulig med 400-600 papir over würthen før grunning jeg. Ikke ned til metallet. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turkadett Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Turkadett: He? For tungt? Tredde gir? Oletider. Blir bra dette! Husk og ikke ta for mye würth så det blir luftbobler. :) Hadde bare pussa minst mulig med 400-600 papir over würthen før grunning jeg. Ikke ned til metallet. Fårr og ha noe glede av 1200 turbo må mann ha lav vekt og riktig utveksling. Har du byggd mange 1200 turboer???????????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Hehe nei jeg har ikke bygd det. Men den lille vekta som er forskjellen der kan man ikke merke? Utvekslinga skjønner jeg jo blir noe helt annet. ;) Tenkte ikke på det. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg