nomix Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Drømte en gang at jeg kjørte i omegn her i byen, og girkassa eksploderte. Dermed stoppet jeg bilen, og da kom det et kvinnfolk som virkelig ikke liker meg og slo meg med en hammer. Jeg hadde spist sterkt krydret mat kvelden før. Det forklarer det vel. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Er ikke lenge siden jeg drømte om bil, men det var heller mareritt; Jeg var vitne til dødsulykke, og det var noen jeg kjente. Var skikkelig realistitsk, noe som var litt ekkelt, og når jeg våkna var jeg faktisk ikke sikker på at det var en drøm før etter noen timer :s Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Drømmer om biler stadig vekk jeg. Eller drømmer, mareritt er vel ordet. Kommer spesielt når døgnet ikke har nok timer Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kskeie Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 dagdrømmer bare om en sierra cosworth :driving :-) hehe! Siter cosworth powered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Drømmer ikke så mye om kvelden egentli :p er mest på skolen når jeg ikke har nå å gjøre at jeg dagdrømmer om drømmebila, Honda NSX turbo <3 Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 drømte en gang at jeg kjørte ascona A midt på natta i bare shorts og slippers og lå bredt fra lyskrysset i slemmestad og forbi statoil, og det er rett og slett umulig for å si det sånn, klødde meg litt i bakhode etter den drømmen for å si det sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2226-q Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 I natt drømte jeg at noen russ stakk av med bilen min, når jeg fant dem hadde de krasja fronten, og felgene var vekk så de kjørte på skivebremsene.... Hørte en stemme som sa: "Du hadde jo satt DE fete felgene på'n og, faen og". Russeguttene som satt i bilen var noen jeg kjenner, og jeg drepte de (kasta de utfor en brygge) før jeg våkna :S:S:S:S Ofte drømmer jeg at jeg kjører MC, men sliter alltid med å få'n opp i ordentlig turtall!! alacocaina Siter -Subaru Legacy 2.2 GX 454 - 4 rings, 5 cylinders, 4 wheel drive NOK ER NOK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Godt nok å drømme at man først kjører i en stor pappeske med påtegnede lys for så å ta seg et bad i samme esken? det gjorde jeg inatt! =S i tillegg tittet nabodama bortom i drømmen mens jeg badet :P Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Jeg drømte en gang at jeg kjørte en mintgrønn Dodge Viper med rosa striper på panseret,,, Mareritt! Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Drømte faktisk i natt at jeg cruisa nedover motorveien fra LA i godt driv i en form for Gumball i min Murcièlago LP640, med den nydeligste blondina noensinne. Det er noe dritt at det aldri kommer til å skje :shake Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2226-q Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Drømte faktisk i natt at jeg cruisa nedover motorveien fra LA i godt driv i en form for Gumball i min Murcièlago LP640, med den nydeligste blondina noensinne. Det er noe dritt at det aldri kommer til å skje :shake Hehe, aldri si aldri Siter -Subaru Legacy 2.2 GX 454 - 4 rings, 5 cylinders, 4 wheel drive NOK ER NOK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 I natt drømte jeg at jeg satt sammen en V8. Så sa jeg i drømmen flere ganger; "Volvomotoren fra japan". Wtf? Går turbodrømmen min i vasken? Skal jeg ha japseåtter i 240en? Hva skjer? :op: Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 har hele tiden drømmer om den gamle coupe quattro'n min. ender alltid med understyring i 200 i samme svingen, og jeg våkner når det smeller :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2226-q Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Inatt drømte jeg at jeg kjørte bilen min (Subaru) i over 150 på riksveien, men så var det seff lasermåling. Jeg kjørte rett forbi, fikk dumpa bilen og stjal en volvo 940 politibil og kjørte tilbake samme vei! De merka det ikke :D. Her om dagen drømte jeg at jeg hadde kjøpt meg E32 BMW 740 til 10.000. Men da jeg skulle kjøre den fant jeg ut at det var dieselmotor (skikkelig VAG dieselkakling) og da bråvåkna jeg :S Siter -Subaru Legacy 2.2 GX 454 - 4 rings, 5 cylinders, 4 wheel drive NOK ER NOK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Drømte faktisk i natt at politi stod å tok lasermåling av meg i undergangen ved sinsenkrysset, men jeg kjørte jo i 80 så det gikk jo bra<3 Ellers så pleier jeg å drømme om type "Land of the dead" masse zombier overalt og masse biler, så tenker jeg "FRESHT" og hopper inni en av dem og gir gass.. hehe Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg