Mondeo Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Veldig varierende kvalitet på ruter for tida. men den der var drøy Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Slo med knyttneven i et frontvindu på en Sierra, vinduet var helt før jeg slo... og la oss bare si jeg blødde ganske bra etterpå :) Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Visst bilen har vært i en ulykke, der den har blitt rettet opp igjen.. Er ikke umulig at frontruten har lagt under press pga dårlig oppretting.. skal ikke så mye til for å knuse en rute da.. Men, en vannballong? Russebiler bør jo tåle vannballonger og egg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Visst bilen har vært i en ulykke, der den har blitt rettet opp igjen.. Er ikke umulig at frontruten har lagt under press pga dårlig oppretting.. skal ikke så mye til for å knuse en rute da.. Men, en vannballong? Russebiler bør jo tåle vannballonger og egg.. Det er sant, min bil er akkurat nå inne ti lbytting av frontrute og den ruta sprakk (fra hjørnet nede og 30 cm ut på ruta) når bilen stod i ro i to døgn med det enen hjulet litt oppi en skråning, mulig det har vært spenn i hele karroseriet da eller noe, bilen er en -01 Kia Sportage og den har aldri vært kræsjet så mye kan utløse at en rute sprikker. Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg