Gå til innhold

Spottings på Nord-Jæren/Stavanger

Ranger emnet


Sodex

Anbefalte innlegg

d va nok meg du såg:P

Ikke du som ble stoppet i fartskontroll på Hå for noen måneder siden? Var laserkontroll der, men en bil som kom mot oss flashet fjernlysene slik at vi fikk bremset ned; og der stod onkel blå og en sort Suptr med litt hvitt på.

 

Så også en til salgs på Autodb, din eller?

 

Pen bil.

..../.------------\...... OEM VW <3

.../.___________.\......

../( )========( )\.....

.|\______ ______/|....

.|_\_____ _____/_|....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så en heller tvilsomt stylet bil i dag ved Stavanger botaniske hage. En Opel Signum med noen frontlykter jeg aldri har sett maken til, og kronen på verket? Flere Type R-merker rundt omkring. Blir ikke det litt det samme som å klistre på et M-merke bakpå en Hyundai? Eller klistre MPS bakpå en elbil?

 

Hehe, denne det eller:

http://www.bilforumet.no/carspotting/109231-opel-sigma-type-r.html

 

1.jpg

 

2.jpg

 

Stygg som juling:doh

 

 

Men jeg har akkurat flyttet ned til Sandnes, skal være her i 3mnd. Er det noe som skjer her? Biltreff, banetreff eller lignenede?

Og er det noen verksteder etc.. man kan leie om man vil holde på med bilen?

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, denne det eller

 

Se der ja, he he, var visst allerede godt diskutert her inne allerede! Det er mulig han hadde tonet ned bilen noe når jeg så den, den tråden var jo et år gammel. Den var like vel ikke mye pen i mine øyne, men for all del, folk kan få lov til å kjøre rundt i hva de vil for min del :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Så nettopp en DMC (De Loran) ved Tasta, av alle ting trodde jeg først det var en sær Audi Quattro fra 80-tallet, men skjønte fort at det var noe mer spesielt enn som så. Denne kan det umulig være mange av i Norge?

 

Var omtrent like lav som halvannenlitersflaske med cola :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke du som ble stoppet i fartskontroll på Hå for noen måneder siden? Var laserkontroll der, men en bil som kom mot oss flashet fjernlysene slik at vi fikk bremset ned; og der stod onkel blå og en sort Suptr med litt hvitt på.

 

Så også en til salgs på Autodb, din eller?

 

Pen bil.

 

D va nok meg:P ja det er min:P

Kjør hardt Kjør stil Kjør supra uten tvil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår