Gå til innhold

Spottings på Nord-Jæren/Stavanger

Ranger emnet


Sodex

Anbefalte innlegg

Har fått feilmelding i tre dager når jeg har prøvd å startet ny tråd, så da får jeg heller gjøre om overskriften på denne. Tenkte det var greit å ha en egen liten tråd om biler som dukker opp med jevne mellomrom her borte...

 

Toyota Supra

 

Jepp, kjørte igjennom verdensmetropolen Ganddal ved Sandnes i dag da en svart (med noe grått) Supra kom brommende forbi meg i motsatt kjøreretning. Hadde prøveskilter på seg gitt.

 

Så også en rød 360 Modena (det må ha vært en slik)på motorveien i retning Stavanger i går. Den var så lav at jeg knapt så den når den passerte meg ved midtskillene.

 

I grunn mye flotte biler å se om dagen, en svart 200SX trengte nye dekk her om dagen på Hydro-Texaco på Kvernaland her om dagen og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp, kjørte igjennom verdensmetropolen Ganddal ved Sandnes i dag da en svart (med noe grått) Supra kom brommende forbi meg i motsatt kjøreretning. Hadde prøveskilter på seg gitt.

 

Så også en rød 360 Modena (det må ha vært en slik)på motorveien i retning Stavanger i går. Den var så lav at jeg knapt så den når den passerte meg ved midtskillene.

 

I grunn mye flotte biler å se om dagen, en svart 200SX trengte nye dekk her om dagen på Hydro-Texaco på Kvernaland her om dagen og!

Mange fine biler Stavanger for tiden :D Spotta 3stk Skyline sist lørdag. To med skilter, en midt i sentrum (grønn), på Statoil Opel (Kvia(hvit/sølfarget tror jeg), og en med prøveskilter på Shell Kvernevik (mørk blå)

 

Den Ferrari 360 Modena'en eies av sjefen i Lyse Nett A/S :D Kikka litt på den når jeg var innom kontorene på Ganddal.

 

Ellers farter det rundt to litt eldre Porche 911 (senka og bredda skikkelig, begge hvite men den ene har svarte dekaler) på strekningen Kvernevik - Tananger. Treffer dem nærmest hver dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige mandag, rundt 1715, så kom det en grønn Xedos 6 med bakspoiler mot meg. Og det skjedde som vanlig på Ganddal. Av 15 Xedos 6ere i landet så er altså i hvert fall 3-4 av dem i området her. Min egen, denne grønne og en eller to røde. Pluss at jeg har sett en beige når jeg har vært ute på tur.

 

Så også en MX5 her om dagen, hvor det stod D&W bakpå eller noe, hva er det? Eller står det det på alle?

 

Så en svart/hvit 200sx forrige mandag også, flott bil det og!

 

Er forresten mye MX5er rundt omkring og det begynner å bli en del Mazda 6...

 

Det var de gamle spottingsene. I dag fikk jeg se en rød Viper med hvite racingstriper på Forus! Var svenske skilter på den, og holdt lav fart i femtisonen eller hva det er der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er forresten mye MX5er rundt omkring og det begynner å bli en del Mazda 6...

 

Haha,ser for meg spottingstråder: Sølvgrå Mazda 6 sett i Oslo,kapsler og stoffinteriør.Noen her?

 

:D

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha,ser for meg spottingstråder: Sølvgrå Mazda 6 sett i Oslo,kapsler og stoffinteriør.Noen her?

 

He he, i tvil noen skulle lure, så ser jeg ikke akkurat på de bilene som eksklusive og spottingsverdige, bare at det begynte å bli mange av dem, kanskje for mange... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Gidder ikke lage ny tråd, så jeg får dra opp denne, selv om jeg sikkert er eneste som bruker tråden :p

 

I går fikk jeg en grønn Peugeot bak meg ved Tasta, Stavanger. Tror det var stasjonsvogn, og skiltet begynte på AZ mener jeg å huske. Den bilen så ut til å gå som et lite helvete, den hadde i hvert fall null problemer med å henge på ut av et kryss (ikke det at jeg kjører Ferrari heller da men). Bak rattet satt det ei dame! En noe spesiell lyd når ho giret kunne vitne om at det var gjort noe med denne bilen... :)

 

Noen som har noen opplysninger om bilen?

 

EDIT: På motorveien i dag kjørte jeg forbi en blå Hummer Wagon 96-modell, dæææven for et diger beist av en bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en svart japsebil i Sandnes med Widebody kit idag. Fikk ikke sett i forbifarten hvilket merke d var. Tror d måtte være en eldre RX7 eller muligens en SX....? Noen som vet??

 

Møtte en rimelig bred svart sportsbil i dag, aner ikke hvilket merke det var, så kun at den hadde et stort rundt merke. Lignet ikke så mye på ting jeg har sett før egentlig, bortsett fra 200SX, så kanskje det var samme bilen vi så?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår