Gå til innhold

Spottings på Nord-Jæren/Stavanger

Ranger emnet


Sodex

Anbefalte innlegg

I går fikk jeg en grønn Peugeot bak meg ved Tasta, Stavanger. Tror det var stasjonsvogn, og skiltet begynte på AZ mener jeg å huske. Den bilen så ut til å gå som et lite helvete, den hadde i hvert fall null problemer med å henge på ut av et kryss (ikke det at jeg kjører Ferrari heller da men). Bak rattet satt det ei dame! En noe spesiell lyd når ho giret kunne vitne om at det var gjort noe med denne bilen... :)

 

Noen som har noen opplysninger om bilen?

Kjenner en familie i Stavanger som har en lysgrønn met 406 Break (stasjonsvogn) 3.0 V6 manuell med lyst skinn. Kan det være den?

Bil er gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjenner en familie i Stavanger som har en lysgrønn met 406 Break (stasjonsvogn) 3.0 V6 manuell med lyst skinn. Kan det være den?

 

3.0 V6? Ikke rart den hadde null problem med å holde følge med mine 2.0 V6 da ;) Kan nå være den da ja, var som sagt ei dame som kjørte ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Så en heller tvilsomt stylet bil i dag ved Stavanger botaniske hage. En Opel Signum med noen frontlykter jeg aldri har sett maken til, og kronen på verket? Flere Type R-merker rundt omkring. Blir ikke det litt det samme som å klistre på et M-merke bakpå en Hyundai? Eller klistre MPS bakpå en elbil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er rimelig sikker på at det dukket opp en Audi R8 i Stavanger i dag. Jævla fin bil! Prøveskilter hadde den i hvert fall. En liten sjanse for at det var nye versjonen av TT også, men har sett et par av dem før og det første som slå meg var at dette var en R8. Er det led-greier i fronten på en TT, eller er det kun på R8?

 

På vei mot motorveien kom det jammen meg en Xedos 6 kjørende mot meg, samme farge som min! Og i går kjørte jeg bak en 300ZX, sikkert den jeg så for et par uker siden med prøveskilt. Nå hadde det fått norske skilter.

 

... tydeligvis bare jeg som holder denne tråden levende men :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte bak en rød Ferrari 348TS rett før Hafrsfjordbroen (trodde egentlig den het Tanangerbroa). Så ut til å være en rimelig ung sjåfør.

 

Pen bil, selv om den begynner å bli en del år!

 

Edit: I dag fikk jeg se en Maserati 3200 ved Rica Forus Hotel, og når jeg kjørte videre mot Åsen dukket det opp en sjelden skapning. Viste seg å være en Citroen Mehari fra 1975!

 

Dessuten, er det noen som savner ei ku (!) så ble den sist sett på gang og sykkelstien på Tasta, et noe uvanlig syn egentlig. Hvor mange hester har ei ku?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte bak en rød Ferrari 348TS rett før Hafrsfjordbroen (trodde egentlig den het Tanangerbroa). Så ut til å være en rimelig ung sjåfør.

 

Pen bil, selv om den begynner å bli en del år!

 

Edit: I dag fikk jeg se en Maserati 3200 ved Rica Forus Hotel, og når jeg kjørte videre mot Åsen dukket det opp en sjelden skapning. Viste seg å være en Citroen Mehari fra 1975!

 

Dessuten, er det noen som savner ei ku (!) så ble den sist sett på gang og sykkelstien på Tasta, et noe uvanlig syn egentlig. Hvor mange hester har ei ku?

 

 

Det var ikke en 355 da? tn_S4301519.JPG

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke en 355 da?

 

Ser egentlig ikke forskjellen på alle Ferrariene, så jeg sjekket registreringsnummeret for sikkerhetsskyld den dagen, og der stod det i hvert fall det jeg først skrev, så jeg vil tro det stemmer.

 

Den jeg så hadde taket nede, men denne har kanskje ikke mulighet for det? Så denne går også i distriktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tunnelen inn mot sentrum fra Tasta i dag dukket det opp en svart og grønn monster med masse klistermerker og en diger vinge opp. Jeg regner nesten med at det var en Supra, men fikk ikke sett så mye og ser ikke all verden i en tunnel in the first place. Mener jeg har sett denne før, om ikke med egne øyne, så på bilder. Kan si såpass at den skilte seg rimelig ut blant de andre bilene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår