Gå til innhold

Spottings på Nord-Jæren/Stavanger

Ranger emnet


Sodex

Anbefalte innlegg

Spotta en rød Ferrari 348 på Sola i dag. Han gassa på ut av rundkjøringen ved Shell. Rå lyd! Rakk dessverre ikke å ta bilde før han var borte...

Det er ikke første gangen jeg ser denne bilen, så det er sikkert en fra området rundt Sola som eier den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som har peiling hvem som eier en Nissan GT-R Gun Metallic? Spotta den på Bybruå , fikk nesten nakkeslang.

 

Det er jo ein Top Gear programleder som fekk nakkesleng når han kjørte ein Nissan GT-R.

 

Har sett ein Mazda RX 8 i rundkjøringa ved tunnelen på Klepp, Eg trudde bilen var større, tenker på diverse dimensjonar, lengde, bredde, høgde.

Endret av Actros 8x8

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg ein Lincoln Mark VII på Klepp på Jærhagen på mandag den 18 Mai.

Idag såg eg ein Audi TT på Ford på Bryne. Porsche Carrea ST på 44 ikkje så langt frå A-K maskin.

På Håland utanfor Bryne såg eg ein Jeep SRT 8.

 

Jeepen var svart, Porschen var raud og Audien var sølvgrå.

Endret av Actros 8x8

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta en rød Ferrari 348 på Sola i dag. Han gassa på ut av rundkjøringen ved Shell. Rå lyd! Rakk dessverre ikke å ta bilde før han var borte...

Det er ikke første gangen jeg ser denne bilen, så det er sikkert en fra området rundt Sola som eier den.

 

Kan det være den same som eg såg idag?

Eg såg ein raud Ferrari 348 Tb på Bryne på M44. Den stod parkert, og eigaren er medlem i Ferrari Club Norway.

 

Eg såg ein raud Porsche Carrea S idag også på Bryne. Såg også ein raud BMW med M3 girkule på Ford på Bryne. Likna på ein gammal M3. Såg ein til BMW M3 nokså like gammal, den var kvit, det var rødt rundt grillen og hadde raud spoiler såg den på M44. Den var svart også.

 

Er vel lengre og bredere enn en 2006 Golf stasjonsvogn, så jeg lurer på hvor store du trodde de var :P

 

Trudde den var like stor som ein vanleg MB C klasse elller Volvo 850.

Endret av Actros 8x8

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Såg ein Nor Tech båt i Stavanger igår. Den tilhøyrar Johs Lunde.

Den har to V8 motorar med totalt 2400 hestekrefter. Og det kosta 1250 kr pr person på ein tur på 20 min med den båten. Båten var svart.

Eg er heilt sikkar på at det var ein Nor Tech 36 Supercat.

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg ein Nor Tech båt i Stavanger igår. Den tilhøyrar Johs Lunde.

Den har to V8 motorar med totalt 2400 hestekrefter. Og det kosta 1250 kr pr person på ein tur på 20 min med den båten. Båten var svart.

Eg er heilt sikkar på at det var ein Nor Tech 36 Supercat.

 

Han har 2 av dem har også en orange. Han driver vell stort på ulteie og salg av princess nå fra det nye Johs yating club eller hva de kaller det.

89 MB 190E

x: Opel Astra.

x: sierra

x: 5x MB 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår