Gå til innhold

SnowKing's '04 A4 Quattro.

Ranger emnet


SnowKing

Anbefalte innlegg

  • Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var leppa på plass. Var litt småtricky, siden jeg antageligvis er litt i overkant pirkete. Gjenstår litt finpuss av endene, og å bytte ut noen fester. Syns fangeren var for tynn til å få skikkelig feste i, så blir å sette bakplater av stål m/ karosserigjenger, på innsiden. Har noen fine på jobb, men det blir først om en mnd :)

Bilder kommer kanskje i løpet av dagen, hvis jeg får tid til å vaske bilen før det blir mørkt.

Er ellers ganske fornøyd med resultatet! En forholdsvis enkel mod, som gjør en del med bilen.

- '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6

- '81 Jeep CJ7 (Prosjekt)

- '05 Yamaha FZ6 (Til salgs)

- '02 Polaris Edge X 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi... Hvor dum gå det ann å bli? :knock:

Det tenkte jeg ikke på i det hele tatt! :)

Her er da et par bilder! Jada jada. Jeg VET at bilen er helt forjævlig skitten... Og om mulig, enda verre nå, etter turen til Gardermoen igår!

Cupra.jpg

DSCF2643.jpg

- '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6

- '81 Jeep CJ7 (Prosjekt)

- '05 Yamaha FZ6 (Til salgs)

- '02 Polaris Edge X 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Vinterstemmning!

Måtte bare ta noen bilder når vi kjørte tur oppå Nordsetra idag. Ikke verdens beste kamera, og heller ikke verdens reneste bil. Og huhei for noen felger, da gitt...

Men blei litt artig likevel :)

 

DSCF2810.jpg

DSCF2811.jpg

DSCF2815.jpg

DSCF2818.jpg

DSCF2817.jpg

 

PS NoLimit: Quattro-føre oppover dit!!! :D

- '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6

- '81 Jeep CJ7 (Prosjekt)

- '05 Yamaha FZ6 (Til salgs)

- '02 Polaris Edge X 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterstemmning!

Måtte bare ta noen bilder når vi kjørte tur oppå Nordsetra idag. Ikke verdens beste kamera, og heller ikke verdens reneste bil. Og huhei for noen felger, da gitt...

Men blei litt artig likevel :)

 

PS NoLimit: Quattro-føre oppover dit!!! :D

 

hehe :D

Spørs om det må bli en tur oppover der gitt!

Fine bilder da!

Og bilen er jo fortsatt like fin selv med de felgene ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :D

Spørs om det må bli en tur oppover der gitt!

Fine bilder da!

Og bilen er jo fortsatt like fin selv med de felgene ;) hehe

 

Ja, det var fine forhold for å slå av antiartig-knappen, og gi gass :)

Bare synd jeg ikke kunne utnytte det med familien ombord. Spørs om det får bli en solo-tur etterhvert.

 

Bildene blei faktisk ikke så gale, men drømmer litt om skikkelig kamera. Får ønske seg det til jul, da :)

- '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6

- '81 Jeep CJ7 (Prosjekt)

- '05 Yamaha FZ6 (Til salgs)

- '02 Polaris Edge X 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felger? Ville heller kallet det kapsler?:p

 

Flotte bilder å nydelig bil:) Så jævla strøken ut i lakken gitt!! Keep it clean:)

 

Joda, det er vel bare kapsler, men under er det noen skikkelig cleane felger i godt gammeldags STÅL :)

De er nesten så stygge at jeg likegreit kunne slengt på sånne Biltema-kapsler med spinners :D

 

irriterte meg egentlig litt at leppa ser ut som det buler nedover på midten på det øverste bildet, for den er helt rett :(

- '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6

- '81 Jeep CJ7 (Prosjekt)

- '05 Yamaha FZ6 (Til salgs)

- '02 Polaris Edge X 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er vel bare kapsler, men under er det noen skikkelig cleane felger i godt gammeldags STÅL :)

De er nesten så stygge at jeg likegreit kunne slengt på sånne Biltema-kapsler med spinners :D

 

irriterte meg egentlig litt at leppa ser ut som det buler nedover på midten på det øverste bildet, for den er helt rett :(

 

Skal jeg fortelle deg hvorfor det ser ut som den buler?

Fordi fangeren din går i bue som du ser, og derfor får det leppa til å slikt ut også. I think:roll:

 

Ser nå hvordan du kappet.. Du kappet da ikke mye av de midterste klipsa, men ser ganske bra ut ass:)

 

Ja Please! Kan ikke du kjøpe slike? 400kr for 4stk?:p Just for 4 fun man!

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår