Gå til innhold

Er jeg alene mon tro?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Mitt poeng, du hadde sikkert fått tak i en Dodge Viper uten skilter, med moms og frakt fra utlandet for det du betalte for Audien din. Så da er det ikke så spesielt å ha en Viper til utstilling uansett?

 

correct!

 

men selvfølgelig... stas med en viper i garasjen som man kan gnikke på og søke om prøveskilter i ny og nee... men blir ikke like morro som med en bil som står på skilt som man kan ta en tur med når det skulle passe en.

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skilter har jeg, men klart jeg forstår misunnelsen deres, dere som må kjøre rundt i gamle BMW E36 og sånt full av lån. :rolleyes:

 

Hvordan kan du komme med en påstand om at min bil er "full av lån"? Den er nedbetalt og kun eid av meg, det er ingen bank med i bildet.

 

Hvorfor har du ikke skiltene på bilen da? Sånn som du ikke hadde på din tidligere BMW E38?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du komme med en påstand om at min bil er "full av lån"? Den er nedbetalt og kun eid av meg, det er ingen bank med i bildet.

 

Hvorfor har du ikke skiltene på bilen da? Sånn som du ikke hadde på din tidligere BMW E38?

 

Følte du deg truffet? Vel, da var vel den myntet på deg, men jeg hadde null peil på at du kjørte E36. :D

 

Jeg bare smiler av "tøffingene" som skryter stort, men når sant skal sies så er det banken som har største eier-interesse i den bilen "tøffingen" putrer rundt i. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte du deg truffet? Vel, da var vel den myntet på deg, men jeg hadde null peil på at du kjørte E36. :D

 

Jeg bare smiler av "tøffingene" som skryter stort, men når sant skal sies så er det banken som har største eier-interesse i den bilen "tøffingen" putrer rundt i. :D

 

Altså, vi er to som kommenterer bilen din, og at du ikke viser noe som forteller oss at du har betalt den store summen med penger som gir det lovlige skilter i Norge.

Og jeg er en av dem som har en E36, så da regnet jeg med at du mente meg, men jeg er ferdig å betale ned lånet på min E36.

 

Så du påstår altså med dine indirekte utsagn at du eier en Dodge Viper med skilter i Norge, og du har attpåtil ikke lån på den?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner jo med det at du kan Norsk og kan lese...

 

Ja, jeg har lest meg fram til det.. :)

Så jeg spør bare om det er faktum, siden jeg har en følelse av at det ikke stemmer helt pga at du ikke har noen bilder av bilen med skilter, og at din tidligere BMW E38 ikke hadde skilter i ditt eienskap, så hvorfor skulle en dyrere Dodge Viper plutselig ha det..

 

Men, gleder meg til å se bilder av bilen med skilter da :)

Det er vel en knapp million i avgifter å betale nesten, så spranget fra bil uten skilter til med skilter er jo ganske stort.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk denne i Bærum før, eid av en kar fra alta?

Sinnsyk bil og med eller uten skilter og lån så er det ingen her inne som hadde sagt nei til å eie den..

Lyden i denne holdt meg våken mange netter for å si det sånn!

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en nede på Ensjø i Oslo. Riktignok med svenske skilter, men den gikk noe helt abnormt oppover gladengveien!

Den dagen jeg får tilbud om jobb i Sverige blir det grombil ala Viper eller 911 Turbo, men i Norge føler jeg at man betaler alt for mye til staten for å kjøre noe fett. Bilen er i mine øyne ikke verd det forhandleren må selge den for på en måte.

Bodde i Sverige tidligere, og der sparte jeg nesten 70% på 9-5`en jeg kjøpte. Har kikket litt på Viper i USA, men det blir nok med drømmen her i Norge ja :) Fin bil forresten!

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, her var det mange som var flinke til å ødelegge en tråd...

 

 

men du Dolk, jeg møter deg og bilen din veldig ofte, og har alltid lurt på hvor mye den veier ? Tøff lyd og sak dette :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår