Gå til innhold

Er jeg alene mon tro?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

nei du er ikke alene.

Men sist gang jeg så deg kjørte du på røde skilter?

 

Den bilen din er utrolig tøff, nå mangler det bare at du bruker den til det den er god for..!

 

Joa

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Typisk for de med import biler som kjøres på prøveskilt å ikke kunne si det rett ut når noen spør om man har skilt. SKilt er skilt røde eller hvite.

 

Flott å gjøre inntrykk av at du hadde vanlig hvite skilt når du kun hadde røde klistrelapper på engang i blandt. Flott!

Hei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Rå bil dette... men ser ikke vitsen å eie noe sånt når man ikke kan sette seg i bilen å kjøre seg en tur til alle døgnets tider... kjedelig å planlegge kjøringen med å skaffe seg klistrelapper for å kjøre ;)

 

Men ja... du virker klysete... Hvordan bil har du som daily driver da? Det er mye mere intr å få vite syntes nå jeg...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med de tre siste.. startet tråden for å skryte.. selv har jeg en slik bil som modellbil slik at jeg kan gjøre annet i livet enn å betale lån og kjøre på rødskilter et par ganger i året.. kanskje på tide å bytte ut km stand med antall kjørte timer som en båt? ;)

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syt-syt...du har ikke skilter( jeg er så missunelig at jeg må hakke ned på at han ikke har skilter) og da er det ingen vits i å ha bilen... mannen har jo faktisk ikke skrytt av bilen før han ble beskyldt for det... hadde jeg vært dolk hadde jeg spilt enda mer kvalm over dere andre tapere...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte du deg truffet? Vel, da var vel den myntet på deg, men jeg hadde null peil på at du kjørte E36. :D

 

Jeg bare smiler av "tøffingene" som skryter stort, men når sant skal sies så er det banken som har største eier-interesse i den bilen "tøffingen" putrer rundt i. :D

 

Om de i hele tatt har bil da... :roll:

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår