Gå til innhold

Lykkelig c70 eier

Ranger emnet


obic123

Anbefalte innlegg

Hei, er blitt den lykkelige eier av en c70 2,0t 2000mod.

Noen som vet om noen sider hvor jeg kan få tak i styling (diskre) til denne bilen. Mest lyst på bare skjørtekanter samt slippe den litt ned, det tror jeg blir bra. Har originale 18" volvo felger på. Noen gode internettsider/bilder å henvise til?

 

Skal også ha bsr 1,2 eller 3steg på`n, noen med erfaring?

http://www.bsrab.se/products//t810/

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor jeg får forsikret den billig? Jeg er 25 år, har alle forsikringer på et sted (Hus, innbo, båt og bil) Har 40% bonus på bil. Allikevel, med alle typer bonus og totalkunderabatter, så må jeg ut med 15.000,- for kasko! Det er hos sparebank1 og det var latterlig mye... Bedre forslag noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor jeg får forsikret den billig? Jeg er 25 år, har alle forsikringer på et sted (Hus, innbo, båt og bil) Har 40% bonus på bil. Allikevel, med alle typer bonus og totalkunderabatter, så må jeg ut med 15.000,- for kasko! Det er hos sparebank1 og det var latterlig mye... Bedre forslag noen?

 

Sparebank1 = dyrt. Jeg byttet husforsikring fra Sparebank 1 til Storebrand og sparte ca 40% i året. Vet ikke om de er billigere på bilforsikring så det kan lønne seg å sjekke litt rundt, kan være mange 1000-lapper å spare på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

VOLVIA FORSIKRING, tlf 66 81 86 00

 

Jeg har Full kasko med leigebildekning og ingen egenandel eller bonustap ved dyrepåkjørsel på min V70 (2.0 LT 180hk), 50% bonus. 21år, 16 000km. Og premien er 6684kr/år

 

har heller ikke forhøyet egenandel, den er 4000kr på kaskoskade (og brann/tyveri), 2000 på glass, 500 for redning

 

Med et Volvo kort reduseres også egenandelen med 1000kr ved skade.

 

Har forhøyet kjørelengden til 25 000km, ellers like vilkår og nå er premien 8789kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, skal høre med volvia i morgen :)

Ganske fersk på forumet og generelt volvo verden, så trenger litt hjelp :)

Ang. styling.... Finnes det ikke diskre skjørter til c70?

Anb. av felg/dekk til denne bilen (helst 18") og hvor får jeg det billig?

Hvilke senkefjærer/senkesett bør jeg velge, og hvor får jeg det billig?

 

Takk for alle inspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Vital.................75% bonus...

betaler 4000,- med full kasko.....4000 i egenandel...16000 i kjørelengde

___________________________________

V-40 T4 2001 konebil 960 3,0 1995 bruksbil

C70 T5 1998 sommebil

264 GLE 1977 prosjekt 1970 Amazon prosjekt

264 TE LIMO 1982 under oppussing(langvarig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår