STROSEK 911 Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Etter en liten opprydning, er dette til overs: 12" Infinity Kappa, bygget i reflekskasse etter Infinity`s Vas verdier. 1000; Solgt! Clarion cd/radio rds-eon. Linjeutgang, avt.front. 500; Solgt! Gammel JVC Radio/kassett, med 12cd shifter. 400; -Solgt! Sony 3 veis 5 1/4" fulltone, max 150 watt. 250; Solgt! Audio system aktivt delefilter. 400;Solgt! I tillegg har jeg et Hjemmekino-forsterkersett til salgs: TEAC Forforsterker/prosessor, med 3x50 Rms i 8 ohm. TEAC Slutttrinn 2x100 Rms i 8 ohm. Dette settet er gromt! Effekten er langt høyere enn oppgitt. Har b.la brukt dette på Infinity kappa 6,1 som er svært tungdrevne.. Veier over 20 kg, og har sef fj.kontroll. Nypris for 6 år siden , var over 12 000; Bud over 2500; Solgt! Fikk jammenmeg solgt alt Bilder::) Siter Trond Gulbrandsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STROSEK 911 Skrevet Oktober 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Bilde 2 Siter Trond Gulbrandsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STROSEK 911 Skrevet Oktober 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Bilde 3 Siter Trond Gulbrandsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STROSEK 911 Skrevet Oktober 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Bilde 4 Siter Trond Gulbrandsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 er clarion spiller i orden ?? hvor i norge er du holder til? Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STROSEK 911 Skrevet Oktober 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Originally posted by pumpedyse er clarion spiller i orden ?? hvor i norge er du holder til? Den var ihverfall i orden når jeg tok den ut for 3 uker siden, og jeg bor i Oslo..:) Siter Trond Gulbrandsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 oj oj oj ... så mye tyvegods på ET sted'a gitt!:.... mmmm Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STROSEK 911 Skrevet Oktober 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Originally posted by rdl oj oj oj ... så mye tyvegods på ET sted'a gitt!:.... mmmm Ja, takk for at du stjal det for meg rdl :D Men seriøst, det eneste jeg ikke vet opphavet på er den 7-8 år gamle JVC spillern :eek: Siter Trond Gulbrandsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Hvor mye skal du ha for JBL Decade som ligger oppå basskassa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STROSEK 911 Skrevet Oktober 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Originally posted by Jonaldo Hvor mye skal du ha for JBL Decade som ligger oppå basskassa? Solgt :) Siter Trond Gulbrandsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Er JBL Decade noe bra? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STROSEK 911 Skrevet Oktober 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Originally posted by Jonte Er JBL Decade noe bra? JBL Dacade er definitivt det råeste som finnes av 6x9", når det kommer til trøkk og power handling:cool: Det sier sitt at de har vært i salg i godt over ti år, og er det enda... Lyden er kanskje litt "spiss", men fin til boom boom anlegg:D Siter Trond Gulbrandsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STROSEK 911 Skrevet Oktober 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Opp :) Siter Trond Gulbrandsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 er også interessert i 6*9 tommera... forøvrig de 5 1/4" også.. Send gjerne en PM, jeg har akkurat blåst 6*9 settet mitt.. så jeg trenger sårt litt mer en bare lyd fra bassen baki... -Espen. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CyberAage Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Originally posted by Jonte Er JBL Decade noe bra? Trøkker som faen de :) Men bruker rf nå... Siter http://www.sprett.net Audi A4 1,8 tsq 98 mdl Audi A6 2,5 Tdi 95mdl x- Chevy Astro 86 mdl 4,3l, v6 x- Golf 79 mdl 1,1 liter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg