Gudim Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Har sett på en 240 jeg syntes så fin ut, det jeg lurer på er hvor mye dene er verdt, så veit jeg hva jeg skal by han. har tenkt å ha felgene som er på bildet med. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1469639 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Meget vanskelig å si, stod ganske lite om bilen faktisk.. Ingen bilder av interiør og motor. Er det ikke bare hvite eiker felger det der da? Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Jo er nok bare vanlige eiker felger Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 det er ikke mye ass ikke får og hakke ned på den men den er rulla rød og ser jalla ut parkerte redt ved siden av den på sverige turen, bare vær klar over det før noen går og ser på den at den ikke ser så bra ut! Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 mangla lista forran og.. 10-14 lapper, kanskje, hvis den hadde vært fin i lakken, og ikke rullemalt.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gudim Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Takk fos svar folkens, for nok et bedre inntrykk når jeg ser den i virkligheten tror jeg:) Men det at den er rullemalt er negativt selvfølgelig, men da har jeg en god grunn til å prute den ned en god del:P Det som er bra er at den blir eugodkjent før salg, så da har jeg bil 2 år framover ihvertfall:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gudim Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Noen som veit om han som eier bilen er her på forumet? eller kjenner til typen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Jeg kjenner han, og bilen er IKKE RULLEMALT! Fin bil selv om jeg ikke har sansen for styling, interiøret husker jeg ikke helt hvordan ser ut, men jeg tror ikke det er så ille :) spurte han om det var noe feil første gang jeg møtte han og han virket fornøyd i allefall, og nevnte ikke noe jeg kommer på nå i farta.. Han fikk den fra eu igår så det er bare å mase på han hvis det blei noen feil ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Jeg kjenner han, og bilen er IKKE RULLEMALT!Fin bil selv om jeg ikke har sansen for styling, interiøret husker jeg ikke helt hvordan ser ut, men jeg tror ikke det er så ille :) spurte han om det var noe feil første gang jeg møtte han og han virket fornøyd i allefall, og nevnte ikke noe jeg kommer på nå i farta.. Han fikk den fra eu igår så det er bare å mase på han hvis det blei noen feil ;) den var overhode ikke fin i lakken den bilen, kan hende at den ikke er rulle, men den ser sikkerlig sånn ut vaffal ikke lakka orntli, som jeg skrev prøver ikke å hakke ned på den bilen men bare sier mitt oppfattelse av den når jeg så den i sverige, min erfaring med 240'ier som ser sånn ut er at de er jalla! hadde heller finni meg en annen bil og kjøpe. Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Hadde blitt bedre me benga og skumgummi-rulle? :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 eg syns ikke den var fin, masse jalla plast Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Hadde blitt bedre me benga og skumgummi-rulle? :P haha sant! =) Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 den var overhode ikke fin i lakken den bilen, kan hende at den ikke er rulle, men den ser sikkerlig sånn ut vaffal ikke lakka orntli, som jeg skrev prøver ikke å hakke ned på den bilen men bare sier mitt oppfattelse av den når jeg så den i sverige, min erfaring med 240'ier som ser sånn ut er at de er jalla! hadde heller finni meg en annen bil og kjøpe. Slapp av :) Mente absolutt ikke at du hakket ned på bilen heller :) men ville bare konstantere at den ikke er rulla! ;) Trådstartere: Prata noe mere med han eller? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo@gutten Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 den så halv ferdig ut Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gudim Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Slapp av :) Mente absolutt ikke at du hakket ned på bilen heller :) men ville bare konstantere at den ikke er rulla! ;) Trådstartere: Prata noe mere med han eller? :) Ja prata med han her om dagen, da hadde den vært på eugodkjenning, og det som var feil var noen støtteforinger, men det fikses før salg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg