zoom Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Kom over denne flotte Poloen en dag jeg var ute og gikk her om dagen. Legg merke til alle de flotte detaljene og de mange timene med arbeid som har gått med for å få den så strøken som den er nå :lol: Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrLucky83 Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 haha sånne felger har jeg til bilen min :D Siter -+- Drift Fury -+- Volvo740 Bmw e30 320 M5 motor Mercedes 190e V8 (nye prosjektet) -+- Drift Fury-+- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Legg også merke til Biltema katalogen :p Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colt Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 haha, stakkaren er redd for at bilen skal bli stjelt ser det ut som (rattlåsen) *latterkrampe* Siter Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V -Lite gjort hittil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 hahahahaha! Rattlås på den der? Lættis!! Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Den så mildt sagt harry ut spør du meg. Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Legg også merke til Biltema katalogen :p Lurte på hvor lang tid det skulle ta før noen merka den :) Er sikkert der all stylingen er kjøpt Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 hmm, trodde ikke polo kom i GT-R jeg? Eller jeg er helt på jordet? Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Bildene funker ikke:) Og nei Polo kom IKKE i Gt-R:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Bildene funker ikke:) Og nei Polo kom IKKE i Gt-R:) Funker hos meg.. Kanskje photobucket er teit? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg