Gå til innhold

Damer

Ranger emnet


Teigen

Anbefalte innlegg

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Word! Alltid slik med meg og, det suger hardt. Skulle fantes en vidundermedisin som gjorde at de var bundet til deg, ikke spurte om penger til ting og tang, gjorde alt du bad om og holdt seg unna og ikke maste når du ville :D

 

Er så enig med deg..

Det finnes jenter du er villig til å gjøre absolutt hva som helst for.

Jenter du tenker på hele tiden, og opptar all fritida di, men som samtidig rett å slett bare vil være venner...(når det kommer til stykket)

Du tror du har møtt den rette, men de er ikke helt overbevist..

Det er så kjipt det der!

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant drømmedama jeg...

Hemmeligheten er å ikke gi etter på luremusene, er ikke noe å hente der det ikke blir serriøst heller, bare brukt fitte og problemer.

 

Mye greier å fortelle barn og barne barn om at mor/bestemor er den eneste jenta/dama for pappa/bestefar :usa:

 

Ble kanskje litt klissent, men man slipper problemer og klamydia :lol:

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

- La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som filmen Just Friends (god film btw)

 

Har alltid møtt jenter som ikke liker meg (eller omvendt) så blir man enig om å bare være venner. Deretter snakker man aldri med den personen igjen.

 

Men NÅ(!) tror jeg at jeg har finni drømmedama.. Er sååå forelska jeg;) (nå følte jeg meg litt skeiv) Hehe

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sittet i den i nesten et år snart nå, og kommer meg fortsatt ikke ut!!

 

jeg kan få deg ut derfra..bare gi meg bilde og nr til jenta så skal jeg få henne til å bli forelska i meg..hm...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig med deg..

Det finnes jenter du er villig til å gjøre absolutt hva som helst for.

Jenter du tenker på hele tiden, og opptar all fritida di, men som samtidig rett å slett bare vil være venner...(når det kommer til stykket)

Du tror du har møtt den rette, men de er ikke helt overbevist..

Det er så kjipt det der!

 

Word!

 

Men det som er greia er at jenta du likte som bare så på deg som en god venn, er god å ha når du trenger en å prate med tbfh.

 

Sittet i den i nesten et år snart nå, og kommer meg fortsatt ikke ut!!

 

Den er jævlig, har også vært der før. Endte opp med atjeg fortalte hun alt sammen. Men ble nok "bare" god venn med hu ja.

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Word!

 

Men det som er greia er at jenta du likte som bare så på deg som en god venn, er god å ha når du trenger en å prate med tbfh.

 

 

 

Den er jævlig, har også vært der før. Endte opp med atjeg fortalte hun alt sammen. Men ble nok "bare" god venn med hu ja.

 

Har fortalt alt opptil flere ganger, uten å vært like heldig med å overbevise henne.

Håper det går over snart.

Begynner å bli temmelig lei for å si det mildt.

Har hatt flere forhold innimellom også, men enkelte person glemmer man rett og slett ikke.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår