Gå til innhold

Damer

Ranger emnet


Teigen

Anbefalte innlegg

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Teigen: Vi kan bytte. Damene er ikke interessert i meg. :P

 

 

Vi lider av samme sykdommen. Men er egentlig greit, så kan jeg bruke pengene og fritiden på noe annet enn stress. Men så klart, er enkelte ganger man ser noen å tenker "Faen så digg det hadde vært med dame nå", men inntil videre kalrer jeg meg fint:)

 

-

Devil

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var den reima inne på jobb idag gitt.. Ikke så gammel da, 17-18 år kanskje, går fint det...:D Var med far sin.. Skulle hente en ny bil.. Som de skulle til Bergen med, tror de er derfra...

 

Ahh, pen hu var.. hehe. Kunne nesten ikke glane for mye heller, passer seg dårlig under kunde undersøkelsene senere:

"Ansatt ved verkstedet stirret på min datter"

 

God Helg!

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke leve med dem, kan ikke leve uten dem.

 

Jeg har det med å falle for damer som ikke liker meg, og de som faler for meg går jeg fort lei av.

 

Damer er mine største gleder, men også mine største sorger og skuffelser...

Kjærlighetssorg nå, og har hatt det i over en måned nå..

Klarer bare ikke møte nye!

 

Damer kan også gi sykdommer, stygge sykdommer.(mitt tilfelle forkjølelse)

Forkjøla etter en litt utagerende russefeiring :usa:

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det med å falle for damer som ikke liker meg, og de som faler for meg går jeg fort lei av.

 

Word! Alltid slik med meg og, det suger hardt. Skulle fantes en vidundermedisin som gjorde at de var bundet til deg, ikke spurte om penger til ting og tang, gjorde alt du bad om og holdt seg unna og ikke maste når du ville :D

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår