Gå til innhold

Problemer med grønnoverledning

Ranger emnet


Anders89

Anbefalte innlegg

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men husk at det verste er hvis du lar kjærringa kjøre bilen din, som det er kast i innsuget på. For da blir det kjærring-kast og som alle veit er det kortere enn kort kast=oioioi... ille!!

 

Kan jo være bremselysvæska som har gått rett i pluggen da. Og da treng du reservehjulsavdrager....

 

ja det får da bli kenneth gulbransen sitt problem fra nå av, mista bilen på bud i sta:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen takk for tipset glemte seff tute olja. tror d er litt forsent nå siden den har allerede skjært seg. nåe jeg prøver tuta får jeg rar svinghjulsbank.

 

Vet dere forresten hvor lenge rådebanken har oppe på lørdager? skulle gjerne hatt et lite lån.

 

Helt til de blir rådet å veive dørene igjen.

2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI

1998 Ford Mondeo 2.0 16v

1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan

1992 Honda Prelude 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen!!! ventilen på wunderbaumen er gåen så det er ikke baum lukt i bilen, noen som vet hvordan det kan la seg fikse?

 

Er bare å tette ventilen med svart pakningssement så blir det i orden igjen. Husk du må bruke svart. Bruker du andre farger kan det ha negative følger. Rød for eksempel så slutter vindusviskermotoren å fungere!

2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI

1998 Ford Mondeo 2.0 16v

1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan

1992 Honda Prelude 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir hårene kortere hvis man investerer i trimkam?

 

Har forresten etter å ha fått støt hver gang jeg går ut av bilen oppdaget at jeg har fått overledning i underjordingen - noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Noe sier meg at det er for høyt ladetrykk på dynamoen...

 

I tillegg har jeg slinger i valsen, men dette bør la seg fikse ved planing, skifte vakuumpakningen på luftmassemåleren og trykkteste det hele. Får håpe den måler masse luft etter dette, så slipper det å komme så lite oksygen til coupéen - det blir fryktelig trykkende og tung luft der inne nå som det er så varmt i været.

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten etter å ha fått støt hver gang jeg går ut av bilen oppdaget at jeg har fått overledning i underjordingen - noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Noe sier meg at det er for høyt ladetrykk på dynamoen...

 

Klipp ledningen som er lodda mellom karrosseriet og asfalten, denne skaper my slikt trøbbel, men da må du huske å regelmessig ha nytt batterivann sammen med bensinen når du fyller

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute i garasjen en tur og fjernet den ledningen du snakket om. Har også bestilt meg børsteløs dynamo så satser på at jeg slipper samme problemet som han med hår i kammen.

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir hårene kortere hvis man investerer i trimkam?

 

 

Såklart, hvorfor tror du alle sånne proff svømmere har lue/kondom på hodet da ? Blir bedre aerodynamikk vettu, så jo kvassere kam du har mindre hår får du og mer aerodynamikk

 

 

:D

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sliter med hår i kammen, dette hadde jeg problemer med for en tid tilbake også:

 

Standardkammen var slapp og dvask, orket jo ingenting, så den fikk sunn mat og mye mosjon; en lang hard tur hver kveld i varierte omgivelser med masse frisk luft, og ble rask en skikkelig trimkam! Alt var vel og bra til jeg justerte gasserene hårfint, for sammen med grenrør (av bruktimportert indisk villfuru fra sør-amerika) pakket det seg i kammen som nevnt, som endte med kraftig lugging og påfølgende hylskrik fra en hårsår mekaniker.. isjameg... Løsningen åpenbarte seg etter noen timer med massering av hodebunnen; av med toppen og frisere den vel og bra.

No går den so ei kula!

Så mitt tips er; ha alltid en velfrisert topp, samme hvor hårfint gasserene er justert, ellers lugger bilen hvis kammen er for hvass...

 

Forresten:

Ingen som har noen stående webere liggende, evt noen liggende dell'orto'r stående?

:D

- 92 BMW 318iS

- 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale

- 86 Sierra iS - prosjekt?

- 98 323i Coupe banebil

- 83/87 Audi 200 TQA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ta en spøk på en klassekompis :)

 

Meg:

Du,er ikke du mekaniker?

Han:

Jo

Meg:

En kompis har problemer med manifoilen på bilen sin,skal den ikke kobles til veivpumpa?Har hørt at man kan få toppdekselhavari om man ikke kobler den til,stemmer det?

Han:

Skal se i oppskriften,hvilken bil?

Meg:

Ford mondeo

Han:

Kjenner ikke til de bilene,er litt forskjell mellom vært merke

Meg:

Hmm,okei,takk iallefall

Han:

Men,tror den skal det,eller,skal se på min bil i morgen.

 

:tannløs:

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår