Gå til innhold

Problemer med grønnoverledning

Ranger emnet


Anders89

Anbefalte innlegg

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Faen tror jeg eksosrøret mitt har skjært seg ass, kommer røyk ut når motorn er i gang men ingenting når motorn er av:S:S noen som vet grunnen til dette? spurte på erik arnesenmen de fant ikke ut av d, de sa mulig stempelet i manifolden som hadde skjært seg?

Bare surskap og oppgulp, ingen som helst fornuftige bidrag. 3 WP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda. Vet nok hvorfor det skjedde. Du har vinterluft i sommerdekka, OG du har jo fylt forluft i bakdekka! Doh!

 

Vinterluft i sommerdekka er et kjent problem. Du må nok ha sett feil på flaskene! Her har du en link til sesong-luft til dekkene dine, som har helt klare merker på hvilken flaske du skal bruke når;

 

http://kalecoauto.com/index.php?main_page=product_info&products_id=45

 

Kjempe produkt!! :D

( )2006 Toyota Hiace 4x4

(x)1999 BMW 520i touring

(x)1979 Volvo 244

(x)1998 Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med ett bypass kit for olja slik at du slipper at den må gå igjennom blokka kombinert med O-Pipe eksosanlegg gjør underverker, bilen min går helt sinnsykt nå.. Og AWD-kit gjør at du får bra med grep selv etter de forrige oppgraderingene..

 

:phatyo

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gode råd å ta med seg her!

 

Hvis jeg skal komme med noe, så er det lurt å sjekke sentrifugalsplinten i turboteftingen før man kjører på autobahn, for hvis ikke ender det nesten alltid med et sykt peilepinnehavari. Skumle saker!

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sliter med bilen min jeg. trur det kanskje er kast i innsuget og punktert svinghjul.

 

Er det et kort eller langt kast da?? Har hørt av broren til bestefaren til en kompis av meg at det er værre å ha kort kast i innsuget. Da er det visst over og ut, men har man langt kast så kan dette rettes med sleggefett (kan brukes til mer enn innersvinger som nevnt tidligere). Dette kalles sleggekast. Dette blir da litt dårligere enn det var før man fikk kast, det sier seg vel sjøl??

 

Men til dere som glemmer å fylle blinklysolje: Herregud, dere skulle ikke hatt bil.

Og hvordan man sjekker om det er nok blinklysolje?? Skru av glasset på blinklyset. Tipper det er tørt jeg.. Bileiere nå til dags...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur det er ganske langt kast.. trenger nok litt sleggefett ja..

 

men det med blinklys olje, hva blir det for meg som ikke har blinklys da?

 

Men husk at det verste er hvis du lar kjærringa kjøre bilen din, som det er kast i innsuget på. For da blir det kjærring-kast og som alle veit er det kortere enn kort kast=oioioi... ille!!

 

Kan jo være bremselysvæska som har gått rett i pluggen da. Og da treng du reservehjulsavdrager....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår