Gå til innhold

Fått på Org. S4 bakfanger=)

Ranger emnet


bassmania

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

S4 optikk er aldri feil... Emblemtrim er ALLTID feil :p

 

Men bilen ser bra ut den.. Likte ikke helt felgene da men.. Og bremsene skulle vært noe større.. hehe

 

Menneh. Mye hk har du der a? oppunder 200 ?

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hadde du før da? Chrome? Ka du se forskjell på litt avstand?

 

Hvordan gikk det med bremsene forresten?

 

jeg hadde chrom speilhetter, du vet, sånn klistra på. Nå er det Org. alu. ser mye finere ut, skal ta et nytt bilde nå, så legger vel det ut imorra. Så ser du forskjellen.

 

Bremsene gikk det bra med, skal skifte dem ut så snart de gammle bremsene og skivene blir slitt. Er ikke vits å kaste bort brukbare skiver og bremser;)

2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT

2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S4 optikk er aldri feil... Emblemtrim er ALLTID feil :p

 

Men bilen ser bra ut den.. Likte ikke helt felgene da men.. Og bremsene skulle vært noe større.. hehe

 

Menneh. Mye hk har du der a? oppunder 200 ?

 

takktakk.

 

Jøss, likte ikke du de felgene, da er du den første! hehe, hva var det du ikke likte da?

 

Bremser kommer ikke om altfor lenge heller;)

 

Har vel en 180-200 hester på hjula tenker jeg, skal kjøre en dyno test på den snart, men er så lang ventetid, så blir vel ikke før i desember engang, hvis jeg er heldig.

2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT

2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde chrom speilhetter, du vet, sånn klistra på. Nå er det Org. alu. ser mye finere ut, skal ta et nytt bilde nå, så legger vel det ut imorra. Så ser du forskjellen.

 

Bremsene gikk det bra med, skal skifte dem ut så snart de gammle bremsene og skivene blir slitt. Er ikke vits å kaste bort brukbare skiver og bremser;)

 

Hva slags bremser gikk du for?

Skal du på med big-brake kit? Eller kjører du bolt-on (samme størrelse)? Er det 312mm du har?

 

Skivene kan du sikkert kjøre 5 år til på, så jeg regner med du vil bytte når bremsevarsel sier at klossene snart er "tomme". :)

 

Uansett så kan du faktisk kjøre GANSKE langt etter at du får beskjed om at bremsene må byttes. Jeg kjørte nærmere 200km etter jeg fikk varsel og når jeg så på dem etter jeg hadde tatt dem av var det masse belegg igjen. Men nok om det. :)

 

Lykke til videre! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takktakk.

 

Jøss, likte ikke du de felgene, da er du den første! hehe, hva var det du ikke likte da?

 

Bremser kommer ikke om altfor lenge heller;)

 

Har vel en 180-200 hester på hjula tenker jeg, skal kjøre en dyno test på den snart, men er så lang ventetid, så blir vel ikke før i desember engang, hvis jeg er heldig.

 

Er det 150hk orginalt du har??

 

Felgene ble for åpne.. For harry på en måte. Vet ikke. Kledde ikke bilen :)

 

Hva har du gjort med motoren da?

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, er nok smak og behag.

 

150 hk orginal ja.

Chippa, bytta til åpent filter, eksos-anlegg. Et stage 3 da.

 

Hvis du har så mye som 190-200 på hjula blir jeg rimelig imponert.. Vil tippe du har 150 på hjula...

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår