Gå til innhold

Fått på Org. S4 bakfanger=)

Ranger emnet


bassmania

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig fått på S4 bakfanger! Synes bilen så mye tøffere ut nå=).. legger ut noen bilder!

 

n516009473_49294_5603.jpg

 

n516009473_49295_5861.jpg

 

n516009473_49296_6111.jpg

 

Synes det så litt "dumt" ut md små potter, men får på ny eksos nå på fredag! 80 eller 88 mm,er ikke sikker hva tsracing bruker.

2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT

2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kalles smak og behag;)

 

du liker det ikke, jeg liker det;)

 

Er ikke smak og behag, det er snakk om respekt for bil produsenten. Bilen du kjører er langt fra en S4 og derfor blir det like feil å kalle bilen din s4 som å utgi seg for å være en annen en man er. Hva er egentlig bilen din? 2.0L? 1,8T? Quattro? 1,6? Syns det er dustete og lite rettferdiggjørende å ha på S4, RS etc når man ikke har det ;)

Audi A4 B6 E8 TQS

 

Montering av RNS-E i AUDI?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke smak og behag, det er snakk om respekt for bil produsenten. Bilen du kjører er langt fra en S4 og derfor blir det like feil å kalle bilen din s4 som å utgi seg for å være en annen en man er. Hva er egentlig bilen din? 2.0L? 1,8T? Quattro? 1,6? Syns det er dustete og lite rettferdiggjørende å ha på S4, RS etc når man ikke har det ;)

 

Lol, så etter din konklusjon kan man ikke forandre bilens utseende fordi det er respektløst ovenfor produsenten? Tja..skeptisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol, så etter din konklusjon kan man ikke forandre bilens utseende fordi det er respektløst ovenfor produsenten? Tja..skeptisk.

 

Er vel ikke det jeg sier, syder av umodenhet i svaret ditt, eller kanskje du bare er veldig ironisk. Modifiser biler så mye man vil, men en 1,6 A4 eller 1,8T eller 1,9tdi vil ALDI være en S4!!! Fjern 4 tallet og behold s'en. Forstår lissom ikke poenget og irriterer meg så sinnsykt over det. Folk med Rieger styling på B5 sin og RS4 merke bak, en skam for hva RS4 og øvrige S av Audi faktisk er!!

Audi A4 B6 E8 TQS

 

Montering av RNS-E i AUDI?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke det jeg sier, syder av umodenhet i svaret ditt, eller kanskje du bare er veldig ironisk. Modifiser biler så mye man vil, men en 1,6 A4 eller 1,8T eller 1,9tdi vil ALDI være en S4!!! Fjern 4 tallet og behold s'en. Forstår lissom ikke poenget og irriterer meg så sinnsykt over det. Folk med Rieger styling på B5 sin og RS4 merke bak, en skam for hva RS4 og øvrige S av Audi faktisk er!!

 

Var nok mest ironi der gitt.

Men men, kan være enig at det ser litt rart ut. Burde ha litt under panseret hvis man skal ha det. Men det må være opp til hver enkelt om man vil ha dekaltrim eller ei på bilen sin. Og de som kan noe om biler ser jo fort om det er en ekte S4 eller RS4. Stort sett bare fjortiser som snur seg etter en dekaltrimma bil og sier "Wow, sjekk den S4/RS4'n a!!"

 

Anyway, nok OT fra min side =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du mene at det er respektsløs, men det synes ikke jeg!

 

Det er en ting å klistre et S4 merke på en skitten 1,6l lr 2.0l lr en A4 hvor man på lang avstand ser at det ikke kan være en S4, men når bilen min (skal ikke skryte) ser ut som en S4, har både fått på orginal s4 bakfanger , s4 dørlister, og s4 front + fikk på eksosanlegg idag, og at man må se under panseret på bilen for å se om det er A4 lr S4, syns jeg vel at jeg kan ha et S4 emblem på!

 

Du får irritere deg så mye du vil, for all del, riv hvert eneste hårstrå du har i hodet ditt, men til syvende og sist, er det smak og behag som gjelder her! ;)

 

Edit: Pluss, har mange hester å gå!så er ikke bare utseende;)

2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT

2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville nok ikke hatt s4-merker på jeg heller, men kan ikke si at jeg bryr meg nevneverdig om noen vil ha det. Vil du ha det på bilen synes jeg du skal ha det. Er din bil

 

Nå blir visst tråden din en eneste stor diskusjon om emblemer :hvaskjera

Bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, har en Sline TQS selv som jeg byttet kun side skjørtene på, fordi de er litt større på S4 utgaven, ellers beholdt hekk og front spoiler i Sline da de er vel så fine som S4. El skinn innvendig, alu, chrome dekor, aluspeil, og stort sett alt ekstra utstyr du kan få på bilen. Men alt originalt dog... S4 grillen (øvre og nedre) kommer snart, bremsene mine er straks oppgradert (avslører deg vel der, 1,8T bremsene er puuuuni). Men jeg kommer nok aldri til å putte på S4 dekaler ;) Kun s line lissom... Du får gjøre som du vil, men er totalt unig i at man skal ha på s4, s6, s8, rs4, rs6, r8 blabla hvis man ikke har bilen...

 

Du sier du har nok hester å gå på, hva mener du??? Har du 3.0TDI motoren??? Kan vel ikke forestille meg noen andre A4 enn den med NOK hk... ;)

Audi A4 B6 E8 TQS

 

Montering av RNS-E i AUDI?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår