Gå til innhold

Dette gjør jeg akkurat nå!

Ranger emnet


Håkon A

Anbefalte innlegg

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Drikker cola, spiller litt wow og venter på at dem nyeste episodene av Heroes og Smallville skal bli ferdig :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser/regner på nyttelast/lastberegning på vogntog.

 

hva med deg?

 

Leser vogntogteori jeg å gitt..

Så på fotballkampen tidligere

Skal se på en 24 episode straks

 

spiller litt wow

 

Bare for moro skyld, hvem server spiller du på?

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at Heroes er en populær serie, digger den selv jeg.. og når det er sagt anbefaler jeg også Jericho!

 

Hehe. Følger med på den også ja. Men sliter litt mer med å konsentrere meg der. Konseptet er knall, men litt dårlig skuespill og lite troverdig til tider.

 

Så nettopp Heroes E20 nå. Begynner å bli greit spennende. Også må jeg jo inrømme at jeg er en av de som digger Lost. Gleder meg til torsdag...

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å ni-titter ut av vinduet og ned på bilen min som står der med nye felger :D:D ellers sitter jeg å nyter en cola, mens jeg dytter i meg pulver padder =) og taster på tastaturet seff ;P

 

Sang som spilles akkurat nå: DJ Yanny - Rhythm is a bass.

( )2006 Toyota Hiace 4x4

(x)1999 BMW 520i touring

(x)1979 Volvo 244

(x)1998 Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår