Gå til innhold

hjelp til polering

Ranger emnet


garrett_T4

Anbefalte innlegg

legger ut bilde av teamet mitt, ikke alt som vises, ikke alt som er der heller:P

blitt hekta på det der med bilpleie:D har sånn instant trang til å få flere å nye produkter på hyllen min:P det gir en så god følelse:P håper jeg ikke er alene...

 

http://i170.photobucket.com/albums/u262/garret_T4/DSC03923.jpg

 

her er bilde av delpolering med mg85, mg83 og mg 16:D

 

http://i170.photobucket.com/albums/u262/garret_T4/DSC03934.jpg

Einseth Bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du legger ut bilder, trykk i den nederste ruta under bildene dine på photobucket, der det står foran og bak addressa, da slipper vi å trykke på bildene, men da kommer de opp automatisk her. :)

Får man først smaken på gode biler,

så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

sitter å ser på jegard handel å lurer på å kjøpe meg dette, er det noe av dette som ikke anbefales? hva med prisen?

den trim detaljeren, fungerer de bra til å få vekk poleringsrester fra fangere osv.

jeg trenger en ny voks snart da, noe å anbefale ?

 

 

 

2stk Meguiar Supreme Mikrofiberklut. NOK 99.00

1stk Meguiar Water Magnet Drying Towel. NOK 190.00

1stk Meguiar Gold Class Trim Detailer 296 ml NOK 90.00

1stk Meguiar Gold Class Leather Cleaner NOK 150.00

1stk Meguiar Quik Clay Detailing System NOK 239.00

 

TOTALT NOK 867.00

Einseth Bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det Garret.

 

Det er det som ofte er aberet med TW, bra utseende = tung å jobbe med el bra utseende, lett å bruke = borte fort.

 

Etter min mening er det de "gamle" polishene som har gjort det til at så ALT for mange her på berget syntes det å polere er noe d##tt, Nei takke seg til de nyere utviklede polishene som det tar kort tid å legge på og er ENKLE å ta av igjen, samt holder noen månder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår