garrett_T4 Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 det var beroligende:P Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 ble foresten utrolig imponert her om dagen:D testet ut mg85, mg83 og mg16 på en gammel sarvet nissan king cab,med fargen rød. tok litt av en framskjerm og halve panseret. skal ta bilder av det i morgen, føler nesten det slik at det er ett syn som må deles. *skryte av meguiars* Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 legger ut bilde av teamet mitt, ikke alt som vises, ikke alt som er der heller:P blitt hekta på det der med bilpleie:D har sånn instant trang til å få flere å nye produkter på hyllen min:P det gir en så god følelse:P håper jeg ikke er alene... http://i170.photobucket.com/albums/u262/garret_T4/DSC03923.jpg her er bilde av delpolering med mg85, mg83 og mg 16:D http://i170.photobucket.com/albums/u262/garret_T4/DSC03934.jpg Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Det er nok mange her som synes det samme:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Når du legger ut bilder, trykk i den nederste ruta under bildene dine på photobucket, der det står foran og bak addressa, da slipper vi å trykke på bildene, men da kommer de opp automatisk her. :) Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 okay=) da lærte jeg no nytt i dag å;D Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 sitter å ser på jegard handel å lurer på å kjøpe meg dette, er det noe av dette som ikke anbefales? hva med prisen? den trim detaljeren, fungerer de bra til å få vekk poleringsrester fra fangere osv. jeg trenger en ny voks snart da, noe å anbefale ? 2stk Meguiar Supreme Mikrofiberklut. NOK 99.00 1stk Meguiar Water Magnet Drying Towel. NOK 190.00 1stk Meguiar Gold Class Trim Detailer 296 ml NOK 90.00 1stk Meguiar Gold Class Leather Cleaner NOK 150.00 1stk Meguiar Quik Clay Detailing System NOK 239.00 TOTALT NOK 867.00 Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocx Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Har brukt samme hardwox'en som du har stående på hyllen, Turtel platinum serie hardwox'en, helvete for ett produkt! Sinnsykt bra, men sinnsvak tung å jobbe med! Men det var ett produkt eg fikk hakeslepp på hvertfall! Siter Chevrolet Celebrity 2.8 V6 *wannabe chevy* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Bra det Garret. Det er det som ofte er aberet med TW, bra utseende = tung å jobbe med el bra utseende, lett å bruke = borte fort. Etter min mening er det de "gamle" polishene som har gjort det til at så ALT for mange her på berget syntes det å polere er noe d##tt, Nei takke seg til de nyere utviklede polishene som det tar kort tid å legge på og er ENKLE å ta av igjen, samt holder noen månder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 da har jeg kjøpt meg ny voks=) mg #26 noen som har erfaringer med den??? skal ut å prøve den etterpå Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jubbly Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 #26 er bra.paste voks er bedre en liquid.Holder ikke så lenger som collinite 476 men det bli dyp glans på bilen din. Bare husk at resultet bli ikke bedre med voks hvis alle grun arbeid (lakkrens, polering) er dårlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 voksen fungerer som bare juling den=) ble bra:D Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg