Stambo Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Så du var på Rudskogen og kjørte om lørdagen ;) Var jeg som hang ut av Flaggpost 6 å tok bilde når du skulle inn i piten :P Grom Polo ass! :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polosimen Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Så du var på Rudskogen og kjørte om lørdagen ;) Var jeg som hang ut av Flaggpost 6 å tok bilde når du skulle inn i piten :P Grom Polo ass! :) Hehe syntes det var noen som var litt langt ut fra boden sin ja :P Jo takk. Har du lasta opp de bildene eller? sånn at jeg kan få se :yodude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 hehe.. (A) Måtte jo få se skikkelig da :P Nei, har ikke det.. det blei ikke noe bra bilder.. telefon var for treg så fikk ikke med bilen å sånn.. hehe.. dessverre :P Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polosimen Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 hehe.. (A) Måtte jo få se skikkelig da :P Nei, har ikke det.. det blei ikke noe bra bilder.. telefon var for treg så fikk ikke med bilen å sånn.. hehe.. dessverre :P Men jeg skal si deg en ting, fy faen det gikk fort i svinga :P Fant ut på vei hjem at det var lurt å sku hjula ordentlig på igjen siden det vingla litt hehe. Går ikke fort på langstrekka, men fort i svinga, var som å kjøre gocart :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Det er tøft.. får prøve meg en gang jeg også :) har du planer om å gjøre mer med bilen eller? Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polosimen Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Jeg hadde vel egentlig tenkt å få på en ny frontleppe, bakfanger og sota baklykter. Også kanskje lakke den på nytt, men det er så jævelig dyrt så jeg vet ikke enda. Så på turbo kit til bilen her om dagen, helt til jeg så prisen lukka jeg den fort. Men du da? Skal du gjøre noe mer med bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Okei ;) høres ikke så værst ut det.. Ja, det koster fort kroner..... :( Jeg bestilte meg sideskjørt og bakleppe 17.April, men vet enda ikke når jeg kan få bakleppa... også mangler jeg en framleppe jeg har bestilt.. når jeg får det er det lakking. driver også å leter etter sånne xenon-lykter som du har.. Skal ikke ha nye framlykter vel..? ;) Også blir det gromme felger til året da :titties: Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 tror det er den feteste poloen jeg har sett..... du hadde sikkert ikke solgt den, men om du skulle hatt en pris for den, hva skulle det være? ikke interessert, bare lurer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polosimen Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Rundt 120 - 130 tror jeg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 vi har like felger :D hehe Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polosimen Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Koooolt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Green Dragon Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 hvor har du kjøpt felgene?noen linker? Siter 2001 vw polo 6n2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 må du lære deg å gi på litt a mister:p tok ned vinduet for å høre om det var noe fres i 16v`n din her om dagen..(grønland) Greit nok var litt humpete veier der da men... fin kjerre! Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polosimen Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 må du lære deg å gi på litt a mister:p tok ned vinduet for å høre om det var noe fres i 16v`n din her om dagen..(grønland)Greit nok var litt humpete veier der da men... fin kjerre! Hvis jeg gir på så drar frontfanger og potte av, pga sugen vei.. Hvor på grønland var detta og når? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Hvis jeg gir på så drar frontfanger og potte av, pga sugen vei.. Hvor på grønland var detta og når? Var vel forgårs elns.. Hvor på grønland det vet jeg ærlig talt ikke..heheh jeg er ganske ny i området... men er iallefall når du kommer fra ekebergtunellen mot oslo og tar av til rundkjøringen "oppe" og kjører mot høgre der..så til venstre etter 1 rundkjøring elns... hakke peiling med andre ord:hello: Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg