Hello100143 Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Jeg har lett og lett etter starteren på min KE30 men jeg finner den ikke, enten er den borte eller så er den godt gjemt.. Noen som vet hvor starteren står på en orginal KE30 - 3K-motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald56 Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 På baksiden av motoren, langt nede på blokka, på høyre side. Ser den best underfra.. Siter Opel Combo B 1,8 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hello100143 Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 På baksiden? Er det den siden girkassen er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald56 Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 På baksiden? Er det den siden girkassen er? Er det gammel bakhjulstrekker du har? Hvis det er forhjulstrekker, er girkassa på venstre side, ikke bak... Siter Opel Combo B 1,8 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Ikke for å være motbydelig, men hvis du ikke finner starteren på en KE 30 tror jeg ikke det er noe vits at du finner den Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Er vell bare å lete rundt der svinghjulet er... Altså forbindelsen mellom motor til girkasse... Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Sett forfra er den på høyre side... bak/under eksosmanifoilen! Jeg kan ikke fatte hvorfor toyota plasserte den der og ikke på andre siden. det er så trangt at jeg trur du må av med innsuget og eksosmanifoilen for å få tilgang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Ikke for å være motbydelig, men hvis du ikke finner starteren på en KE 30 tror jeg ikke det er noe vits at du finner den :pray Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hello100143 Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Mondeo: Dette må du huske: Alle har en gang i livet vært nybegynner når det gjelder å skru bil.. Jeg har hatt bil i 1.5 år nå og jeg er 17 nå... Så du kan ikke forvente at alle blir født med motorkunnskaper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Ikke for å være motbydelig, men hvis du ikke finner starteren på en KE 30 tror jeg ikke det er noe vits at du finner den Går ut i fra at herr Mondeo var født utlært, i motsetningen til alle oss andre her. Følg den tykke, røde kabelen fra batteriet, denne skal gå direkte til starteren med muligens ett lite pit-stop på dynamoen. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hello100143 Skrevet November 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Fant starteren for en stund siden... Men synes innlegget til Mondeo var direkte frekt og passer seg ikke på et forum med folk som har lyst å lære om biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Som sagt. Ikke for å være motbydelig. Men hvis man ikke kan finne starteren på en 70 talls bakhjulstrekker, så skjønner ikke jeg hva man skal gjøre nedi der.. Men jeg var ikke klar over at dette forumet var kun for opplæring... Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 han leitet sikkert ikke så lenge før han spurte... Slutt å sleng dritt:) Men nå har han funnet den! woohoo:) Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Hadde alle visst alt om alt hadde dette forumet vært overflødig. Greit å ha litt takhøyde. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg