Bauer Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Hei hei! Jeg har en liten Mini Cooper som jeg trenger en plass til i vinter! Betaler gjerne! Den er liten, trenger lite plass og veier ikke så mye (hvis det er snakk om låve) Ta kontakt på oybauer@hotmail.com eller send PM eller ring 952 333 09 hvis du har en plass til meg! (Bor rett ved Oslo) Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Originally posted by Bauer Hei hei! Jeg har en liten Mini Cooper som jeg trenger en plass til i vinter! Betaler gjerne! Den er liten, trenger lite plass og veier ikke så mye (hvis det er snakk om låve) Ta kontakt på oybauer@hotmail.com eller send PM eller ring 952 333 09 hvis du har en plass til meg! (Bor rett ved Oslo) Jeg kan muligens skaffe plass, koster isåfall 1500,- for vintersesongen, og er i en renovert møkkakjeller (renovert slik at det ikke ruster fælt der, som det normalt gjør i en møkkakjeller). Desverre er det ikke mulig å komme seg inn der i løpet av vintern, med mindre det er veldig lite snø.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 (endret) Jeg er også på utkikk etter et sted å vinterlagre bilen. Endret Mai 9, 2012 av TheEdge|S-2000 Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg