EliteCorrado Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Hva kreves for en fullstendig godkjent ombygging fra G60 til VR6? (92mod.) Skal hente en bil i Bjugn i helga...men eieren har ikke godkjent bilen...han mener det er en smal sak. Grunnen til at han ikke har godkjent bilen, er at den liksom blir så mye billigere i forsikring. Hva tenker han med? Hva skjer hvis han kræsjer i en annen bil, og Biltilsynet finner utav motor og drivverket på bilen? Dette krever et raskt svar, i og med at kjøperen er VELDIG oppgira. Og klar til å hente bil i morgen... Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 ja du må godkjenne ja, sier jo seg selv. Vet ikke om du må skifte aksling osv fra vr6, men du må bygge om til 5 bolts til felgene osv. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Hva kreves for en fullstendig godkjent ombygging fra G60 til VR6? (92mod.)Skal hente en bil i Bjugn i helga...men eieren har ikke godkjent bilen...han mener det er en smal sak. Grunnen til at han ikke har godkjent bilen, er at den liksom blir så mye billigere i forsikring. Hva tenker han med? Hva skjer hvis han kræsjer i en annen bil, og Biltilsynet finner utav motor og drivverket på bilen? Dette krever et raskt svar, i og med at kjøperen er VELDIG oppgira. Og klar til å hente bil i morgen... dem må bevise at motor bytte var grunnen til kræsje, dvs vist man kræsjer i stor fart , at farta var grunnen, vist du kræsjer i 50 eller noe, så har jo ikke noe me kor stor motor du har. forex trur d funker sånn? Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet April 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Vel....logisk tenkt. Min logikk går ut på at hvis bilen ble levert originalt, så skal den være original. En venn av meg bygde om en Audi og kræsja. Han fikk ikke igjen for bilen.... Det var nemlig ikke DEN bilen de hadde forsikra. Nok om det, jeg har ikke lyst til å kjøpe den bilen, det er for mye å gjøre. 40.000 for bare bilen, så kommer alt det andre i tillegg (Forsikring, Omreg. godkjenning av Biltilsyn OG VW +10.000-15.000) Hvis det mangler så mye som et ENESTE klips på et bremserør, så blir ikke bilen godkjent. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.