Gå til innhold

Mellomaksel M90 vs M4X

Ranger emnet


volvo264

Anbefalte innlegg

du MÅ ha M90-mellomaksling. M90-akslingen er litt lenger enn M47-akslingen, men kortere enn M45 akslingen.

 

dog, M90-mellomaksling ække særlig vanskelig å få tak i da.

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du MÅ ha M90-mellomaksling. M90-akslingen er litt lenger enn M47-akslingen, men kortere enn M45 akslingen.

 

dog, M90-mellomaksling ække særlig vanskelig å få tak i da.

 

oki, takker for svar, har kjiket rundt på nette å de er som du sier ikkje lett å fåtaki nei. har hatt ein slik kasse på jobb, solgte dne uten mellomaksel. har kansje ein mulihet der, får også kansje ringe rundt på noen huggeri og høre med dem også

General-Aasen

 

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente at M90-mellomaksling er lett å få tak i... ikke vanskelig:)

her på østlandet er det hvertfal null problem å få tak i mellomaksel...Det er bare å kjenne de riktige menneskene.

men nå har vi på østlandet våre svenske naboer et lite steinkast unna...

 

Bytt gjerne mellomaksel-lageret før du setter mellomakslingen på...det kan lønne seg.

Bytt SPESIELT muttrene til boltene på hardykoblinga også....de MÅ låse skikkelig, ellers får man et sykt problem.

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente at M90-mellomaksling er lett å få tak i... ikke vanskelig:)

her på østlandet er det hvertfal null problem å få tak i mellomaksel...Det er bare å kjenne de riktige menneskene.

men nå har vi på østlandet våre svenske naboer et lite steinkast unna...

 

Bytt gjerne mellomaksel-lageret før du setter mellomakslingen på...det kan lønne seg.

Bytt SPESIELT muttrene til boltene på hardykoblinga også....de MÅ låse skikkelig, ellers får man et sykt problem.

 

åja..oki, hehe..nei sendte mail til aasanebilopphugging..dei hadde til 750kr, tok den..kansje litt dyr, men får M90 kassen + nesten ny forsterka clutch for en grei pris, so de har ikkje so mykje å sei på prisen på mellomakselen

General-Aasen

 

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår