Gå til innhold

stolt eier av 240. nå med lavkvalitetsbilder:(

Ranger emnet

Gjest sicarlse

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest sicarlse

ja faen.. stemmer det.. når jeg sitter å ser på bilder her så ser jeg at de fleste har den svart.. sånn plast svart uten lakk.

turbo er vel ikke helt sunt har jeg hørt hvis bilen er gått mer enn 60000? da må man bytte stempler osv..

KN filter er jo bare et must.. liker lyden. blir vel også litt bedre med effektanlegg? en kamerat sveiste eget eff.anlegg. 4.25". det blei rimelig heftig.

på bilen nå så fant jeg ut at det var en del kromlister og snax på den.. det ser jo rett og slett sexy ut:)

det følger faktisk med helt ok felger på sommerdekkene. riktignok 15", men syns det skal være 15" på 240 jeg. med 5 eiker. noen synspunkter på dette?

har sånn halvveis bestemt meg for bilen da. skal bare få lånt litt av mamma og pappa:) da har jeg vel stort sett råd til det OG en liten svart-russ feiring!

det var godt folk her var så behjelpelige da:) vet jeg hvor jeg kan henvende meg for råd hvis jeg får problemer.

ang laksetrappa. tar kontakt med deg om en mnds tid, da jeg har solgt moppa og fått lønning. er sugen på denne altså. hvis den er fin å se på da. ikke no knekk eller skader. må jo stå i stil med den strøkne bilen:) hehe

edit: hvis ikke du har planer om å selge den enda seff:) du trenger liksom ikke holde den av enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaså? jeg har ikke mye peiling da. så hvordan monterer jeg de lyktene bak grillen?

Det er sikkert flere måter og gjøre det på. jeg satt i lykter bak grillen på stasjonsvognen min. da sveiste jeg på ett feste i den avstiveren som tuta er festet på. den kan skrues ut. lykke til

# 1996 940 herregårdsvogn

# 1969 Amazon 122S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse

altså. jeg vet ikke om det er classic eller hva det er... hvordan vet jeg om det er det?

typen til kusina mi. det er jo svigers av han som skal selge. han mente jeg fikk lettere effekt ut av gasser-motoren enn en med innsprøytning? stemmer det?

og ovlov86? hvis den laksetrappa er til salgs. så skal jeg ha den hvis økonomien kommer seg på bena:) hvis jeg har råd til bilen da! sånn det ser nå, har jeg ikke råd til første tanken:) men fikk med ei kasse pils siden det var russetid! send en PM hvis den fremdeles er tilgjengelig! absolutt intr. må bare ha bilen i garasjen først:)

4.25". sikkert VELDIG jalla. men blei ganske så rå lyd da.. går nok ikke for hjemmemekket eff. anlegg jeg. kjøper et på http://www.extremecar.no. der har det et 2.5" til litt over 2000. men ikke første prioritet nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal nok desverre ikke selges nei, tror jeg sparer den. ;) Angående forgasser, vil nå tro du får lettere effekt med innsprut, bruker mindre bensin også!! Bytt kam, potte, sett på grenrør og ordentlig KN filter så har du en del hester mer!

Hen i byen er du fra? Husk masse bilder når du får den!

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke Classic. Det er en "spesialversjon" solgt en periode ca 1992. Den har litt ekstra, "tøft" utstyr og 136 hk - og skal uansett kunne kjennes igjen på merket på bagasjelokket. FX-motoren ser også ut til å forekomme som "ekstrautstyr" på 240GL, men det er mulig at dette dreier seg om tidligere politibiler...

93/94 240SE st.v. aut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider