Gå til innhold

mista lappen etter streetmeet på gardermoen på lørdag

Ranger emnet


2FAST 2FØRTI

Anbefalte innlegg

skylinen bremsa 321 HK på hjula, automat kassa var oppgradert, og kunne den gang gladelig kjørt mot deg ;) er ingen pyse eller mammadalt, bare synes sladding i tid og utide er en uting, fordi det gjør at politet slår hardere og hardere ned på oss som finne oss en bortgjemt parkeringsplass og herjer litt.

Joda, jeg har herjet jeg også, men ikke i sentrum, skrytt av det og hatt en mentalitet ang straffen som ikke likner grisen.

If you cant do the time dont do the crime ;) og du, jeg er snart 23 ;)

 

når har da jeg sladda i sentrum? søndre nordstrand er bondeland rett ved akershus grensa.. ikke mye sentrum det..

har du sladda før? fy faen hva er gæernt oppi huet ditt? om jeg møter deg skal jeg faen meg sparke til bakjermen din og dra deg ut av bilen og grise deg! skjønner ikke hva som er gæernt i hue som driver å sladder!

 

skjønner du hvor smart du er?

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har ikke giddet å lest hele tråden men spinning ved bensinpumpe trenger man ikke akkurat være nasa forsker for å unngå da... som å stå å røyke der det.. gnist vettu! :)

 

men kortbeslag...tja...det var det...:)

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som å røyke? ja greit, for det er faktisk ikke nok energi i en sigarett til å antenne bensin! så det så!! hvis du klarer å få gnister av å spinne 20 cm med sommerdekk med 5 mm mønster så er du flink!!!! er nok litt lenger ned til corden..

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som å røyke? ja greit, for det er faktisk ikke nok energi i en sigarett til å antenne bensin! så det så!! hvis du klarer å få gnister av å spinne 20 cm med sommerdekk med 5 mm mønster så er du flink!!!! er nok litt lenger ned til corden..

 

Men i ligtheren er det...

 

Hva med å være litt ydmyk? Kunne skaffet deg noen venner ...

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som å røyke? ja greit, for det er faktisk ikke nok energi i en sigarett til å antenne bensin! så det så!! hvis du klarer å få gnister av å spinne 20 cm med sommerdekk med 5 mm mønster så er du flink!!!! er nok litt lenger ned til corden..

 

gnissinger i underlaget kan få gnist og kan være bensinsøl rundt.. men skal litt til...fult klar over det...

typisk rånere...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når har da jeg sladda i sentrum? søndre nordstrand er bondeland rett ved akershus grensa.. ikke mye sentrum det..

har du sladda før? fy faen hva er gæernt oppi huet ditt? om jeg møter deg skal jeg faen meg sparke til bakjermen din og dra deg ut av bilen og grise deg! skjønner ikke hva som er gæernt i hue som driver å sladder!

 

skjønner du hvor smart du er?

 

 

Herregud du er tåpelig, skjønner du ikke at folk blir provosert av holdningen din? Og det går fint å slædde med automatbil også, så du trenger ikke mobbe folk fordi de har automat. Men å mobbe folk for at de har skyline kan du jo godt gjøre:win

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig! jeg gjør no galt og blir jeg tatt så blir jeg tatt.. sånn er det.. jeg har ikke syti over at politiet er rasshøl.. bare la det ut her for morroskyld.. byner å bli vant til å miste lappen og tok det helt med ro når jeg mista lappen og gikk å kjøpte meg mndskort dagen etter.. det jeg lurer på er jo hva jeg kan argumentere mot.. de vil nok straffe meg for brudd på § 3, men etter min mening så har jeg ikke bryti den.. vet jo seff at det er galt å sladde og at man til enhver tid skal ha kontroll på kjøretøyet.. men hva kan jeg slå tilbake med for å slippe billigere unna så jeg slipper ny oppkjøring og ny prøvetid..

 

Du klarte å få hjulspinn i en gammel 240 i dårlig stand med dårlige dekk, og mener at du ikke har brutt § 3 ??? I neste setning sier du at du vet det er galt å sladde og at man til enhver tid skal ha kontroll på kjøretøyet??? Ser egentlig ikke noen som helst grunn til at du skal slippe oppkjøring eller prøvetid, heller tvert imot..

Som sagt tidligere, det er holdningen din som provoserer folk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, jeg har en til

 

burning = null grep = står stille

 

så om du spant 2 centimeter eller 200 meter har ikke så mye å si, om du f.eks hadde stått i fem minutter og burna på de 2 centimeterne.

 

politi tar deg på fersken IDET du står og børner:

 

Snut: "jeg ser du står her og børner!?!?"

Du: ja, men slapp helt av, jeg har bare burna en centimeter hittil, og har ikke planer om å børne mer enn et par centimeter til"

saab 9000 2.3T

saab 900 aero

BMW e28 518, vinterbil 09/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, jeg har en til

 

burning = null grep = står stille

 

så om du spant 2 centimeter eller 200 meter har ikke så mye å si, om du f.eks hadde stått i fem minutter og burna på de 2 centimeterne.

 

politi tar deg på fersken IDET du står og børner:

 

Snut: "jeg ser du står her og børner!?!?"

Du: ja, men slapp helt av, jeg har bare burna en centimeter hittil, og har ikke planer om å børne mer enn et par centimeter til"

 

 

Jeg har faktisk betalt det svenske politiet for og få burne opp et sett dekk, 500 kr metern i sverige vettu ;)

 

POlitimannen sa bare " jävla norman, slire uoo dina dekk, och dra her i frän!"

 

som sagt så gjort ;)

 

 

Men det er i sverige da, gjør du det i norge så får du jo juling \ glattcelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ealoken: det var ikke så dumt det. bedre å spørre og gjøre det foran polisen, enn å bli tatt.

like greit det, og så får de seg et lite avbrekk

 

Ellers har det kommet mange forskjellige typer innlegg, noen mer seriøse enn andre. Forstår godt frustrasjonen med å bli fersket mens man gjør det man liker veldig godt. Å legge bilen sidelengs er noe alle liker, enten det måtte være med en framhjulstrekker eller bakhjulstrekker.

Har selv gjort det, men har roet meg ned de siste årene, har egentlig innsett hva det KAN føre til.

Det er ulovlig å "burne", drifte, brekke eller hva det nå skulle være i form av overstyring.

Slik er loven her til lands.

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahahahaha!

Dritkult.

 

2FAST2FØRTI: Vi har egen fanclub.

Sjekk siggen til Dr_Bass :P

 

Jeje...lurer på å kjøpe meg audi S6 i helga jeg...da regner jeg med det klør i fingra til UP-Fosen når jeg reiser hjem til jul :P

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahahahaha!

Dritkult.

 

2FAST2FØRTI: Vi har egen fanclub.

Sjekk siggen til Dr_Bass :P

 

Jeje...lurer på å kjøpe meg audi S6 i helga jeg...da regner jeg med det klør i fingra til UP-Fosen når jeg reiser hjem til jul :P

 

så det tidligere i dag :) er vel ingen andre på forumet her som har egen fanclub? :p EID!

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så det tidligere i dag :) er vel ingen andre på forumet her som har egen fanclub? :p EID!

 

Bruker ikke fanklubber å komme med kake når man har bursdag, og sende julekort og sånnt da?

Dr_Bass:Pengegaver sendes Imre Thorsen 7142 Uthaug.

Generell moralsk støtte taes over PM.

Og du, jeg er blakk for tida, tar av meg på overkroppen for 500schpenn.

Og hvis dama di blir lei av deg så kan jeg stille opp for en sum vi blir enige om etter å ha tatt opdraget litt mer i øyensyn.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke fanklubber å komme med kake når man har bursdag, og sende julekort og sånnt da?

Dr_Bass:Pengegaver sendes Imre Thorsen 7142 Uthaug.

Generell moralsk støtte taes over PM.

Og du, jeg er blakk for tida, tar av meg på overkroppen for 500schpenn.

Og hvis dama di blir lei av deg så kan jeg stille opp for en sum vi blir enige om etter å ha tatt opdraget litt mer i øyensyn.

 

 

Tar du det over webcam har vi en avtale, lett verdt 500spenn det ;)

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår